Το "κτήνος" της KTM ξαναχτυπά!


Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

 Στην KTM φαίνεται πως δεν φτάνει το πανίσχυρο Super Duke 1290 R και θέλει να το πάει ακόμα παραπέρα.Το πλαίσιο προέρχεται από το RR και είναι δύο κιλά πιο ελαφρύ. Όπως μας είχε ήδη προϊδεάσει, κατασκεύασε και πλέον παρουσίασε μια νέα έκδοση του ultra naked μοντέλου της ανεβάζοντας τον πήχη ακόμα ψηλότερα στην κατηγορία. Η έκδοση EVO προέρχεται από την ειδική έκδοση της RR της Super Duke 1290 η οποία είχε βγει πέρυσι και ήταν αποκλειστικά για χρήση πίστας. Πλέον η μοτοσικλέτα ραφιναρίστηκε και είναι έτοιμη να κατακτήσει δρόμους και πίστες.  

Ο κινητήρας του "The Beast" είναι ο γνωστός δικύλινδρος 1.301 κ.εκ. ο οποίος θα αποδίδει 180 ίππους και 140Nm ροπής όπως το RR με το βάρος να είναι στα 180 κιλά, μια αναλογία που προκαλεί ζαλάδα. Δύο είναι οι σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την έκδοση RR. Η πρώτη είναι στην γκαζιέρα η οποία πλέον αποκτά quick-turn δομή, κάτι που σημαίνει ότι η διαδρομή της γκαζιέρας θα είναι μόλις 65 μοίρες. Αυτό θα δώσει καλύτερη αίσθηση στην απόκριση μειώνοντας τη γωνία του καρπού και τις περιττές κινήσεις.

Ηλεκτρονικές αναρτήσεις και κορυφαία ηλεκτρονικά για το EVO

Το δεύτερο και πιο σημαντικό είναι στις αναρτήσεις. Η KTM επιλέγει για την έκδοση EVO ημι-ενεργητικέςΣτις επιλογές οδήγησης υπάρχει και η Track Mode! (ηλεκτρονικές) αναρτήσεις της WP APEX δεύτερης γενιάς οι οποίες αναβαθμίζουν σημαντικά τη μοτοσικλέτα. Το νέο σύστημα σύμφωνα με τους αυστριακούς είναι πιο γρήγορο σε αντιδράσεις και πιο ακριβές στις ρυθμίσεις προσφέροντας μάλιστα και επιλογή Suspension Pro με περισσότερες λεπτομέρειες στις ρυθμίσεις. Οι τροχοί είναι ειδικά σχεδιασμένοι για τη μοτοσικλέτα με τα ελαστικά να είναι της Bridgestone με διάσταση 200/55/17 στο πίσω!

Η μοτοσικλέτα αναμένεται να βγει σε πιο ευρεία κλίμακα παραγωγής και όχι όπως το RR που βγήκε σε μόλις 500 μονάδες. Θα αποτελέσει την πιο εκλεπτυσμένη και πιο ακραία έκδοση του Super Duke 1290 R για το 2022.

zougla.gr

Νεότερη Παλαιότερη