Μεγαλύτερη μπαταρία για το Hyundai Ioniq 5


Το Ioniq 5 εναρμονίζει την απόδοση και την αυτονομία με τα αντίστοιχα νούμερα του 
Kia EV6.

Τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν ίδιο hardware σε ότι αφορά στο πλαίσιο αλλά και στις μπαταρίες, οπότε η αναβάθμιση του Ioniq 5 μοιάζει πολύ λογική εξέλιξη.

Η μπαταρία του Ioniq 5 θα είναι πλέον 77,4 kWh (από 72,6 kWh), όπως συμβαίνει δηλαδή και στο Kia EV6. Τα δύο αυτοκίνητα, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα E-GMP και μοιάζει πολύ λογικό να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά σε ότι έχει να κάνει με τη χωρητικότητα της μπαταρίας και την αυτονομία που θα προσφέρουν με μια φόρτιση.



Η αυτονομία θα σκαρφαλώσει στα 491 χιλιόμετρα, ταυτόχρονα, το Ioniq 5 θα έχει και κάποιες over the air αναβαθμίσεις που θα έχουν να κάνουν με την ενεργοποίηση της λειτουργίας V2G (Vehicle to Grid) που θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να «επιστρέφουν» την ενέργεια από τη μπαταρία του αυτοκινήτου στο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Τουλάχιστον εντυπωσιακό...

protothema.gr

Νεότερη Παλαιότερη