Τα plug-in υβριδικά περνούν στην επόμενη φάση


Τα plug-in υβριδικά τα γνωρίζετε ήδη. Είναι αυτά που έχουν μια αρκετά μεγάλη μπαταρία η οποία φορτίζεται από το ηλεκτρικό δίκτυο και μπορεί να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Τα πρώτης γενιάς plug-in υβριδικά η αυτονομία κυμαινόταν από 20 έως και 40 χιλιόμετρα, ενώ στην πορεία, χάρη στη χρήση μεγαλύτερων μπαταριών ξεπέρασε τα 50 χιλιόμετρα, ενώ κάποια, όπως το αντίστοιχο Toyota RAV4 φτάνει μέχρι και τα 95.

Την ίδια λογική θα ακολουθήσει και ο όμιλος Volkswagen που σύντομα θα λανσάρει νέας γενιάς PHEV που θα έχουν και ένα νέο τετρακύλινδρο βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα, ο 1.4 TSI θα αντικατασταθεί από το νεότερο 1.5 TSI προσφέροντας καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης και κατανάλωσης.

Ταυτόχρονα, η μπαταρία θα μεγαλώσει από πλευράς ενεργειακού περιεχομένου προκειμένου η αυτονομία να φτάνει τα 100 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Μάλιστα θα υπάρχει και μεγαλύτερη ισχύς φόρτισης (από τα τωρινά 3,6 kW πιθανότατα στα 11,0 kW) ώστε η μπαταρία να φορτίζει πολύ πιο γρήγορα.

Τα νέας γενιάς PHEV του γερμανικού ομίλου θα ξεκινήσουν να παρουσιάζονται από το 2022 και μετά. Κάτι πολύ σημαντικό είναι πως πιθανότατα από τον Οκτώβριο του 2022 και μετά τα PHEV που θα πωλούνται στην Γερμανία για να συνεχίσουν να ωφελούνται από την κρατική επιδότηση θα πρέπει να έχουν ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 80 χλμ. και από τον Ιανουάριο του 2024 από 80 χλμ.


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη