Ποιες είναι οι τροφές που περιλαμβάνει η κατάλληλη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά


Η επίπεδη κοιλιά είναι στόχος όλων όσοι ακολουθούν διατροφή για απώλεια βάρους, όχι μόνο για λόγους εμφάνισης, αλλά κυρίως για λόγους υγείας.

 Όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι η κοιλιακή παχυσαρκία, δηλαδή η συσσώρευση μεγάλης ποσότητας λίπους στην κοιλιά και γύρω από τη μέση, αποτελεί βασικό παράγοντα κινδύνου για σοβαρές ασθένειες, όπως η καρδιοπάθεια, ο καρκίνος, το Αλτσχάιμερ, οι παθήσεις του ήπατος, ο διαβήτης και το εγκεφαλικό.

Στόχος της δίαιτας για επίπεδη κοιλιά είναι να καταπολεμήσει τη φλεγμονή, να περιορίσει το φούσκωμα αλλά και να «απενεργοποιήσει» τα γονίδια που ευθύνονται για τη συσσώρευση του λίπους στο σώμα.

Η Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά βασίζεται στην Επιστήμη της Διατροφικής Γενετικής (Διατροφογενομική). Ο κλάδος αυτός αφορά στο πώς ορισμένες τροφές ενεργοποιούν ή απενεργοποιούν τα γονίδια που ελέγχουν το λίπος.

 Σχετική μελέτη σε ομάδα εθελοντών, κατέληξε σε θεαματικά αποτελέσματα: Οι συμμετέχοντες έχασαν κατά μέσο όρο 10 πόντους από την κοιλιά σε διάστημα 6 εβδομάδων.

Η Δίαιτα για Επίπεδη Κοιλιά δεν βάζει περιορισμούς στις θερμίδες και δεν επιβάλλει στερήσεις, αλλά στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στην επίδραση συγκεκριμένων τροφών στα ίδια τα γονίδιά μας.

Δείτε ποιες κατηγορίες τροφών περιλαμβάνει η συγκεκριμένη δίαιτα:

Ροφήματα: Smoothies από προϊόντα φυτικής προέλευσης που παρέχουν πρωτεΐνες, υγιεινά λιπαρά, φυτικές και ρεσβερατρόλη.

 Αυγά: Περιέχουν χολίνη, η οποία απενεργοποιεί τα κύτταρα που ελέγχουν τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

Κόκκινα φρούτα: Τα μήλα, για παράδειγμα, είναι εξαιρετικά υγιεινά. Όσο πιο έντονο το κόκκινο του φρούτου, τόσο πιο αποτελεσματικό είναι στην απενεργοποίηση των «γονιδίων της παχυσαρκίας».

 Ελαιόλαδο και άλλα υγιεινά λιπαρά: Βοηθούν στον έλεγχο της πείνας για μεγάλο χρονικό διάστημα (έως και 4 ώρες).

Φασόλια, ρύζι, βρόμη και άλλες πηγές φυτικών ινών: «Συνεργάζονται» με τα βακτήρια του γαστρεντερικού ώστε να απενεργοποιήσουν τα γονίδια που ευθύνονται για το διαβήτη.

Φυτικές πρωτεΐνες: Τις βρίσκουμε στη σόγια, τις φακές, σε σπόρους και ξηρούς καρπούς.

Καθαρό κρέας: Διατηρεί το μεταβολικό ρυθμό σε υψηλά επίπεδα.

Πράσινα, φυλλώδη λαχανικά: Καταπολεμούν τις φλεγμονές και απενεργοποιούν τα γονίδια που ευθύνονται για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

Μπαχαρικά: Η κανέλα και το τζίντζερ, για παράδειγμα, καταπραΰνουν τις φλεγμονές και επιτίθενται στα «γονίδια της παχυσαρκίας».


Νεότερη Παλαιότερη