To HydroFlyer νέα ηλεκτρική ιστιοσανίδα με τελική ταχύτητα 55 χλμ. την ώρα


Γνωρίζετε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μόδα και έχουν έρθει για να μείνουν τα ηλεκτρικά πατίνια τη θα λέγατε να τα "μεταφέρουμε" και στο νερό. Σύμφωνα με την σελίδα electrek το HydroFlyer ένα ηλεκτρικό προσωπικό "σκάφος" το οποίο μοιάζει θα λέγαμε με ένα τυπικό ηλεκτρικό πατίνι εδάφους, μόνο που αυτό κινείτε στο νερό, συνδυάζει πτυχές υδροπτέρυγου, ιστιοσανίδας και τζετ σκι κάτι που το κάνει μοναδικό. Ο Καναδός εφευρέτης Jerry McArthur σε συνεργασία με τον κορυφαίο κατασκευαστή ιπτάμενων δελφινιών Unifoil κατάφεραν τη δημιουργία αυτή. Με μια πρώτη ματιά θα λέγαμε ότι μοιάζει με μια τυπική ηλεκτρική ιστιοσανίδα εκτός ότι από κάτω βρίσκετε ένας ηλεκτρικός κινητήρας και την προπέλα και ένα τιμόνι. Απολύτως ηλεκτρικό και αθόρυβο. Σε χαμηλές ταχύτητες οδηγείτε στην επιφάνεια του νερού ενώ οι υψηλότερες ταχύτητες το αναγκάζουν να σηκωθεί εν μέρη από το νερό, δίνοντας στον αναβάτη την αίσθηση της πτήσης. Το τιμόνι αφαιρείτε αν το θέλετε, αυτό όμως το οποίο προσφέρει το τιμόνι είναι η σταθερότητα και ο κίνδυνος να πέσουμε στο νερό μειώνετε.


Ο εφευρέτης Jerry McArthur δήλωσε

Έγινε εμμονή με το e-foiling πριν από αρκετά χρόνια, αλλά ήμουν διστακτικός να διδάξω στους φίλους και την οικογένειά μου αφού είδα μερικά και τρομερά ατυχήματα να συμβαίνουν παρακολουθώντας άλλους ανθρώπους. Ήθελα να βρω έναν τρόπο να κάνω το eFoiling ασφαλέστερο και πιο προσιτό σε όλους, χωρίς να αφαιρέσω την αίσθηση της ταχύτητας και του ενθουσιασμού που πετά πάνω από το νερό.

Το ιστορικό μου με μοτοσυκλέτες και χιονισμένα αυτοκίνητα με οδήγησε να προσθέσω τιμόνι. Η προσθήκη τεσσάρων σημείων επαφής διευκολύνει την εκμάθηση και την εξισορρόπηση του eFoiling. Αυτό επιτρέπει μια ασφαλέστερη καμπύλη μάθησης, περισσότερο έλεγχο και ταχύτερη διαδρομή. Αυτός ο σχεδιασμός του HydroFlyer είναι πιο εύκολος έτσι ώστε να μάθουν οι αρχάριοι, ενώ επιτρέπει επίσης στους προχωρημένους αναβάτες να εκτελούν πιο ακραίους ελιγμούς.

Τελική ταχύτητα 55 χλμ. την ώρα οι αναβάτες σίγουρα θα εκτιμήσουν κάθε επιπλέον σταθερότητα που μπορούν να πάρουν. Με 120 λεπτά σερφαρίσματος, αυτονομία 40 χλμ. επαναφόρτισης σε 3 ώρες και συνολικό βάρος 29-35 κιλά.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι χρειάζεται μόνο 15 λεπτά για να μάθει κανείς να το οδηγεί. Εάν είναι αλήθεια, τότε στη δίωρη μπαταρία που υπάρχει, σημαίνει ότι θα απομείνει το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης φόρτισης για να απολαύσετε την οδήγηση στη νέα αυτή συσκευή-όχημα.

Το μοναδικό μειονέκτημα η τιμή του να ξεκινά στις 11.500 €.

Και έρχονται άλλες δύο εκδόσεις του συγκεκριμένου οχήματος, ακόμη μπορείτε μέσω τις ιστοσελίδας να προσαρμόσετε το όχημα σας όπως θέλετε πχ. επιλογή χρώματος, επιλογή πτερυγίου, επιλογή φορτιστή, επιπλέον μπαταρία κτλ.

Με ένα τέτοιο όχημα θα μπορούσατε στις Κυκλάδες για παράδειγμα να πηγαίνατε από νησί σε νησί. Και ποιος ξέρει μελλοντικά μιλώντας αν εξελιχθεί και άλλο να κάνετε και ποιο μεγάλα ταξίδια.

Αν σας άρεσε το άρθρο και το βρήκατε χρήσιμο υποστηρίξτε στα κοινωνικά δίκτυα με ένα Like,tweet για να συνεχίσω. Ακολουθήσετε το Tech News in Greek στο Google News για να μαθαίνετε άμεσα όλα τα νέα.

technewsingreek


Νεότερη Παλαιότερη