$type=grid$h=450$la=hide$a=hide$cm=hide$count=3$sn=0$rm=0$show=home

Στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ ο Μητσοτάκης: Στόχος να μειωθεί ο συνωστισμός στις επιβαρυμένες γραμμές

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι επιθυμία της κυβέρνησης είναι να στηρίξει με κάθε τρόπο τα Μέσα Μεταφοράς. 

Το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ όπου σταθμεύουν τα νέα λεωφορεία που έχει προμηθευθεί ο Οργανισμός με τη διαδικασία leasing επισκέφτηκε το πρωί o πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποράμμισε ότι η κυβέρνηση επιθυμεί να στηρίξει με κάθε τρόπο τα Μέσα Μεταφοράς, πρωτίστως στα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

«Αποτελούσε μια δέσμευσή μας πριν χτυπήσει ο κορονοϊός. Η ανάγκη αυτή έγινε ακόμη πιο επιτακτική εξαιτίας της πανδημίας. Και με γρήγορα βήματα υλοποιούμε τη δέσμευσή μας, σε πρώτη φάση τα 300 λεωφορεία, τα οποία θα έρθουν με leasing, προσθέτω σε αυτά την υποστήριξη του μεταφορικού έργου μέσω των ΚΤΕΛ», σημείωσε ο πρωθυπουργός.

Ο κ. Μητσοτάκης διευκρίνισε ότι τα πρώτα λεωφορεία θα βγουν στους δρόμους της Αθήνας, στις πιο επιβαρυμένες γραμμές, προκειμένου να μειωθεί ο συνωστιμός εκεί που παρατηρείται. «Υπάρχει συνωστισμός σε κάποιες γραμμές, οι οποίες πρέπει να υποστηριχθούν και βέβαια προχωράει και ο μεγάλος διαγωνισμός με ένα μίγμα λεωφορείων σύγχρονης τεχνολογίας, ο οποίος θα χρηματοδοτηθεί και από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Ο πρωθυπουργός τόνισε πως «έχει σημασία να λέμε ότι καποια χρήματα μετατρέπονται σε υποδομές και σε επενδύσεις, τις οποίες θα αξιοποιήσουν οι πολίτες. Να θυμίσουμε βέβαια, γιατί πολλά έχουμε ακούσει και για τον προηγούμενο διαγωνισμό της κυβέρνησης, ότι ουσιαστικά είχε κριθεί παράνομος, για αυτό και δεν είχε προχωρήσει ποτέ».

Ο ίδιος χαρακτήρισε «ενδιάμεση λύση» το leasing, ωστόσο τόνισε ότι πλέον υπάρχουν καινούργια λεωφορεία έως δέκα ετών. «Με παράθυρα τα οποία ανοίγουν, πολύ πιο άνετα, πολύ πιο ασφαλή και για τους οδηγούς και για τους επιβάτες. Και να τονίσω τέλος ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι έχουμε κάνει προσλήψεις.Πράγμα το οποίο είπατε και εσείς, ουσιαστικά προσλήψεις έγιναν πριν από 12 -13 χρόνια, όπως δεσμευθήκαμε προχώρησε γρήγορα ο διαγωνισμός, 367 οδηγοί…».

Στο σημείο αυτό ακούστηκε κάποιος από τους οδηγούς να του λέει ότι «δεν φτάνουν αυτές οι προσλήψεις» και τότε ο πρωθυπουργός απάντησε:

«Ναι το ξέρουμε. Είναι μια πρώτη σημαντική ανάσα και με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους και όλο το προσωπικό. Δεν είναι απλή υπόθεση να βγαίνουν τόσα λεωφορεία κάθε ημέρα στους δρόμους της Αθήνας και ξέρω ότι και εσείς είστε εκτεθειμένοι κάθε ημέρα στην πρώτη γραμμή και στη μάχη κατά του κορονοϊού. Είναι κάτι το οποίο εκτιμούμε ιδιαίτερα αλλά κυρίως νομίζω το εκτιμά το επιβατηγό κοινό της πόλης, το οποίο στηρίζει τις αστικές συγκοινωνίες όπως εξακολουθούμε να τις στηρίζουμε και εμείς. Να ευχηθώ καλή αρχή στα νέα δρομολόγια».

Καραμανλής: Τέσσερα σημαντικά βήματα για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών

Λαμβάνοντας τον λόγο, ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής σημείωσε πως «πριν από λίγο ο πρωθυπουργός είχε κάνει κάποιες δεσμεύσεις για τις αστικές συγκοινωνίες. Οι δεσμεύσεις αυτές σήμερα γίνονται πράξεις.

«Σήμερα κυριε πρόεδρε έχουμε το τέταρτο βήμα ενός πολύ συγκεκριμένου σχεδίου: Το πρώτο βήμα ήταν η ανάταξη του στόλου: Αυξήσαμε τις επισκευές πάνω από 200%. Το δεύτερο έχει να κάνει με την ενίσχυση του στόλου: Με τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και τα ΚΤΕΛ. Το τρίτο και το πιο σημαντικό ήταν οι προσλήψεις και το τέταρτο ήταν αυτό που βλέπουμε σήμερα. Τα 300 λεωφορεία θα αυξήσουν σημαντικά το συνολικό έργο της Αθήνας και το τελευταίο βήμα όπως αναφερθήκατε κι εσείς είναι μεγάλος διαγωνισμός, που θα χρηματοδοτήσει τα νέα σύγχρονα λεωφορεία», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.

40 νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας – Οι γραμμές που ενισχύονται

Σημειώνεται πως στους δρόμους της Αθήνας βγαίνουν από την Παρασκευή τα πρώτα λεωφορεία μέσω leasing ενισχύοντας δρομολόγια σε επιβαρυμένες γραμμές.

Πρόκειται για τα πρώτα 40 λεωφορεία από τα 300 μέσω leasing, τα οποία και θα καλύψουν 14 περιοχές, ενώ το επόμενο διάστημα σταδιακά θα προστεθούν και τα υπόλοιπα νέα οχήματα. Πρακτικά σημαίνει έως και 30 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα σε καθεμία από τις γραμμές αυτές.

«Είναι ένα ακόμη βήμα, ενός συνολικού σχεδίου του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών», δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ ΑΕ Στέφανος Αγιάσογλου.

Και πρόσθεσε:

«Μετά την ανάταξη των υπαρχόντων οχημάτων με επισκευές και συντήρηση και την πρόσληψη των νέων οδηγών, η ένταξη στον στόλο των οχημάτων της ΟΣΥ ΑΕ των 300 λεωφορείων με leasing, η οποία θα ολοκληρωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, θα πυκνώσει ακόμη περισσότερο τη συχνότητα των δρομολογίων προς όφελος του επιβατικού κοινού. Με γνώμονα πάντα τον πολίτη η Διοίκηση της Εταιρείας προχωρά στην υλοποίηση και επίτευξη του βασικού στόχου, που είναι ο πλήρης εκσυγχρονισμός των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών».

Πάντως σύμφωνα με τεχνικούς της ΟΣΥ μέχρι αργά το βράδυ γίνονταν αυστηροί τεχνικοί έλεγχοι έτσι ώστε να ελεγχθεί η ασφάλεια και η προσβασιμότητα των λεωφορείων ώστε να είναι από σήμερα στη διάθεση του επιβατικού κοινού τα πρώτα 40 λεωφορεία.

Στα λεωφορεία ήδη έχουν τοποθετηθεί το σύστημα τηλεματικής αλλά και το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Οι 14 γραμμές που θα «υποδεχθούν» τα πρώτα νέα λεωφορεία μέσω leasing είναι οι εξής:

051 «ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ – ΟΜΟΝΟΙΑ (μέσω ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤ.),224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ – ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΠΟΛΥΓΩΝΟ),813 (ΑΒΕΡΩΦ -ΠΡΟΥΣΣΗΣ),211(ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ),550 (ΚΗΦΙΣΙΑ -Π. ΦΑΛΗΡΟ),040 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ),049 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΟΜΟΝΟΙΑ),Α7(ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ -ΚΗΦΙΣΙΑ),Β2 (ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ – ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ),Α3 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ -ΓΛΥΦΑΔΑ),Α5 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ -ΑΝΘΟΥΣΑ),και τρεις διπλές που εξυπηρετούν τις ίδιες περιοχές:622 (ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ) -815 (ΓΟΥΔΗ -ΤΑΥΡΟΣ),136 (ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ)- 137(ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) και106 (ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) -126 (ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ).

Υπενθυμίζεται πως η μίσθωση ανατέθηκε στις εταιρείες «MED BUS AND TRUCK CENTER ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΕ», «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «ΕΘΝΙΚΗ LEASING AE» και αφορά 90 αρθρωτά (με ρυμουλκό) και 210 κανονικά (διαξονικά) ντιζελοκίνητα λεωφορεία.

Πηγή
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,2684,ΑΝΔΡΑΣ,312,ΑΡΘΡΑ,819,ΑΣΤΕΙΑ,55,ΑΧΑΪΑ,616,ΓΥΝΑΙΚΑ,957,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,177,ΔΙΑΦΟΡΑ,469,ΔΙΕΘΝΗ,7065,ΕΘΝΙΚΑ,519,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,109,ΕΛΛΑΔΑ,12753,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,445,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1289,ΕΡΓΑΣΙΑ,188,ΖΩΔΙΑ,773,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,1075,ΚΡΗΤΗ,901,ΚΥΠΡΟΣ,935,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,110,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1333,ΠΑΙΔΙ,305,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,372,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,461,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,527,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,3007,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,495,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,179,ΣΙΝΕΜΑ,92,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,988,ΣΧΕΣΕΙΣ,385,ΤΑΞΙΔΙΑ,370,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1224,ΥΓΕΙΑ,1212,ΧΡΗΣΙΜΑ,412,AUTOMOTO,692,LIFESTYLE,528,MEDIA,1198,PEOPLE,111,VIRAL,339,
ltr
item
istioforos news : Στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ ο Μητσοτάκης: Στόχος να μειωθεί ο συνωστισμός στις επιβαρυμένες γραμμές
Στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ ο Μητσοτάκης: Στόχος να μειωθεί ο συνωστισμός στις επιβαρυμένες γραμμές
https://1.bp.blogspot.com/-8DNERP84RcY/YHAGUuWw-MI/AAAAAAADnRw/Kbx8TMVGYqw-a-DZfYl-bntIlIhG1C_ugCLcBGAsYHQ/s320/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-8DNERP84RcY/YHAGUuWw-MI/AAAAAAADnRw/Kbx8TMVGYqw-a-DZfYl-bntIlIhG1C_ugCLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2021/04/blog-post_281.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2021/04/blog-post_281.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All PostsNot found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέχεια..Reply Cancel replyDeleteby HomePAGESPOSTS View AllΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑARCHIVESEARCH ALL POSTSNot found any post match with your request Back Home THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKEDSTEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All CodeSelect All CodeAll codes were copied to your clipboardCan not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy