$type=grid$la=hide$h=450$a=hide$cm=hide$count=3$sn=0$rm=0$show=home

Σούπερ μάρκετ: Τίναξαν την μπάνκα του δεύτερου lockdown. Πρωταθλητές τα υπερμάρκετ

 Όλα τα... λεφτά μάζεψαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Με βάση τα στοιχεία της IRI, σχεδόν σε 1 δισ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα που συγκέντρωσαν οι μεγάλοι του λιανεμπορίου στο επίμαχο διάστημα.

Μάλιστα το ποσό αυτό θα ήταν μεγαλύτερο αν δεν υπήρχε το απαγορευτικό πώλησης σειράς προϊόντων κυρίως bazaar που επιβλήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης για να προστατευθούν οι επιχειρήσεις που παρέμεναν κλειστές.

Με βάση τα στοιχεία της IRI, που παρουσιάζει το capital.gr, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ από τις αρχές Νοεμβρίου, οπότε και επιβλήθηκε το δεύτερο lockdown στην Ελλάδα, έως και τις 27 Δεκεμβρίου -περίοδο όπου το σύνολο του λιανεπορίου παρέμεινε επί της ουσίας κλειστό- ξεπέρασαν τα 989,19 εκατ. ευρώ.

Το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ είχαν διαμορφωθεί στα 845,24 εκατ. ευρώ. Δηλαδή το δεύτερο lockdown έφερε στα ταμεία των σούπερ μάρκετ 17% επιπλέον τζίρο ή 143,95 εκατ. ευρώ, σε απόλυτα νούμερα.   

Η μοναδική εβδομάδα, κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, όπου οι πωλήσεις δεν εμφάνισαν διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης ήταν η αυτή που έληξε στις 20 Δεκεμβρίου όπου το υπόλοιπο λιανεμπόριο λειτουργούσε με τη μέθοδο του click away.

Μόνο την εβδομάδα που έληξε στις 27 Δεκεμβρίου, οι πωλήσεις τους σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 αυξήθηκαν κατά 17,8%, στα 155,23 εκατ. ευρώ προσθέτοντας επιπλέον τζίρο 23,48 εκατ. ευρώ. Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη 20,1% σημείωσε η κατηγορία των τροφίμων, οι πωλήσεις των προϊόντων για το σπίτι αυξήθηκαν κατα΄14,7%, των ειδών προσωπικής υγιεινής και περιποίησης κατά 10,3% και κατά 12,5% όλες οι άλλες κατηγορίες.

Σε ό,τι αφορά τις γεωγραφικές περιφέρειες, οι πωλήσεις στην Αττική αυξήθηκαν κατά 15,9%, κατά 19,6% στη Θεσσαλονίκη, 16,9% στην Κεντρική Ελλάδα, 19,1% στη Βόρειο Ελλάδα, 18,6% στην Πελοπόννησο και 31,8% στην Κρήτη. Τη μερίδα του λέοντος σε ότι αφορά την ποσοστιαία ανάπτυξη των πωλήσεων τους μάζεψαν τα υπερμάρκετ (25,2%), και ακολούθησαν με 18,7% τα σούπερ μάρκετ, με 14,3% τα μεσαία σούπερ μάρκετ και 14,1% τα μικρά καταστήματα του κλάδου.

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,2412,ΑΝΔΡΑΣ,310,ΑΡΘΡΑ,811,ΑΣΤΕΙΑ,54,ΑΧΑΪΑ,535,ΓΥΝΑΙΚΑ,955,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,150,ΔΙΑΦΟΡΑ,445,ΔΙΕΘΝΗ,6192,ΕΘΝΙΚΑ,471,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,93,ΕΛΛΑΔΑ,11211,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,464,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1147,ΕΡΓΑΣΙΑ,126,ΖΩΔΙΑ,738,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,905,ΚΡΗΤΗ,795,ΚΥΠΡΟΣ,904,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,102,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,1143,ΠΑΙΔΙ,303,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,365,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,440,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,521,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2702,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,473,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,179,ΣΙΝΕΜΑ,91,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,985,ΣΧΕΣΕΙΣ,383,ΤΑΞΙΔΙΑ,370,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1189,ΥΓΕΙΑ,1143,ΧΡΗΣΙΜΑ,386,AUTOMOTO,665,LIFESTYLE,491,MEDIA,1068,PEOPLE,104,VIRAL,327,
ltr
item
istioforos news : Σούπερ μάρκετ: Τίναξαν την μπάνκα του δεύτερου lockdown. Πρωταθλητές τα υπερμάρκετ
Σούπερ μάρκετ: Τίναξαν την μπάνκα του δεύτερου lockdown. Πρωταθλητές τα υπερμάρκετ
https://1.bp.blogspot.com/-iM8qpF_h9UM/YAazlgOgi2I/AAAAAAADb3U/e-ndG0YkuZopVIGmJSxf98sVYpSbiWXSACLcBGAsYHQ/s320/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-iM8qpF_h9UM/YAazlgOgi2I/AAAAAAADb3U/e-ndG0YkuZopVIGmJSxf98sVYpSbiWXSACLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2021/01/lockdown_19.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2021/01/lockdown_19.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All PostsNot found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέχεια..Reply Cancel replyDeleteby HomePAGESPOSTS View AllΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑARCHIVESEARCH ALL POSTSNot found any post match with your request Back Home THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKEDSTEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All CodeSelect All CodeAll codes were copied to your clipboardCan not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy