$type=grid$la=hide$h=400$cm=hide$a=hide$count=3$sn=0$rm=0$show=home

Τροφές με Β12: Ποιες είναι οι καλύτερες και πώς θα καταλάβεις ότι έχεις έλλειψη Β12

Η βιταμίνη Β12 είναι μια βασική βιταμίνη. Αυτό σημαίνει ότι είναι απαραίτητη στο σώμα για να λειτουργεί σωστά. Η βιταμίνη Β12 μπορεί να βρεθεί σε τρόφιμα όπως το κρέας, τα ψάρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Δεδομένου ότι το σώμα σας δεν παράγει βιταμίνη Β12, θα πρέπει να την πάρετε από τροφές ζωικής προέλευσης, ή από συμπληρώματα διατροφής και, μάλιστα, σε τακτική βάση. Το πόση ακριβώς βιταμίνη Β12 χρειάζεστε και οι διαιτητικές πηγές από τις οποίες πρέπει να την πάρετε εξαρτάται από την ηλικία, τη διατροφή σας, τυχόν ιατρικές παθήσεις και από το τι φάρμακα ενδεχομένως παίρνετε.
Παίρνετε αρκετή βιταμίνη Β12; Πολλοί άνθρωποι δεν το κάνουν και η συνεπακόλουθη ανεπάρκεια στην συγκεκριμένη βιταμίνη μπορεί να προκαλέσει κάποια σοβαρά προβλήματα.
Βιταμίνης Β12: Συμπτώματα ανεπάρκειας στο σώμα
Η ανεπάρκεια της βιταμίνης Β12 μπορεί να οδηγήσει σε αναιμία. Μια ήπια ανεπάρκεια μπορεί να μην προκαλέσει και κανένα σύμπτωμα. Αλλά αν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί αργότερα να προχωρήσει και να προκαλέσει συμπτώματα όπως:
Αδυναμία, κόπωση ή ζαλάδα
Ταχυπαλμία και δύσπνοια
Χλωμό δέρμα
Δυσκοιλιότητα, διάρροια, απώλεια της όρεξης, ή αέρια
Νευρικές διαταραχές, όπως μούδιασμα, ή μυρμήγκιασμα, μυϊκή αδυναμία και προβλήματα με τα πόδια
Απώλεια όρασης
Ψυχικά προβλήματα, όπως κατάθλιψη, απώλεια μνήμης, ή αλλαγές στη συμπεριφορά
Αν νομίζετε ότι έχετε συμπτώματα από ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β12, είναι σώφρον να ενημερώσετε σχετικά το γιατρό σας για μια εξέταση αίματος, προτού προβείτε σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.
Βιταμίνη Β12: Οι τροφές με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα
Αχιβάδες: 84,1 μικρογραμμάρια (μγρ) ανά 85 γραμμάρια (γρ)
Στρείδια: 21,84 μγρ ανά 85 γρ
Μύδια: 20,4 μγρ ανά 85 γρ
Κάβουρας: 10,3 μγρ ανά 85 γρ
Σαρδέλες: 7,6 μγρ ανά 85 γρ
Σολομός: 4,8 μγρ ανά 85 γρΤόνος: 2,5 μγρ ανά 85 γρ
Μπακαλιάρος: 1,8 μγρ ανά 85 γρ
Βοδινό κρέας: 1,3 μγρ ανά 85γρ
Γάλα: 1,2 μγρ ανά φλιτζάνι
Γιαούρτι: 1,1 μγρ ανά 225 γρ
Αυγά: 0,6 μγρ ανά αυγό
Κοτόπουλο: 0,3 μγρ ανά 85 γρ
iatropedia.gr

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1623,ΑΝΔΡΑΣ,305,ΑΡΘΡΑ,765,ΑΣΤΕΙΑ,52,ΑΧΑΪΑ,353,ΓΥΝΑΙΚΑ,945,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,112,ΔΙΑΦΟΡΑ,403,ΔΙΕΘΝΗ,4149,ΕΘΝΙΚΑ,365,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,41,ΕΛΛΑΔΑ,7563,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,491,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,775,ΕΡΓΑΣΙΑ,103,ΖΩΔΙΑ,626,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,577,ΚΡΗΤΗ,542,ΚΥΠΡΟΣ,792,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,87,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,804,ΠΑΙΔΙ,290,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,341,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,346,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,493,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2104,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,442,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,177,ΣΙΝΕΜΑ,86,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,984,ΣΧΕΣΕΙΣ,380,ΤΑΞΙΔΙΑ,361,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1028,ΥΓΕΙΑ,1027,ΧΡΗΣΙΜΑ,346,AUTOMOTO,521,LIFESTYLE,737,MEDIA,770,PEOPLE,91,VIRAL,287,
ltr
item
istioforos news: Τροφές με Β12: Ποιες είναι οι καλύτερες και πώς θα καταλάβεις ότι έχεις έλλειψη Β12
Τροφές με Β12: Ποιες είναι οι καλύτερες και πώς θα καταλάβεις ότι έχεις έλλειψη Β12
https://1.bp.blogspot.com/-Ps33FZ3ql7Q/X0JF8Laa3JI/AAAAAAADGLw/j3M4o_EGOsYonFhIScA-ljo5s4jtJwqTwCLcBGAsYHQ/s1600/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-Ps33FZ3ql7Q/X0JF8Laa3JI/AAAAAAADGLw/j3M4o_EGOsYonFhIScA-ljo5s4jtJwqTwCLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2020/08/12-12.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2020/08/12-12.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy