Νέο Πρωινό ξεκίνημα με Ενσυνείδητη Διατροφή

Ίσως η «ενσυνείδητη διατροφή» να είναι ένας ορισμός που ακούς περισσότερο τον τελευταίο καιρό ή αν έρχεται στην προσοχή σου για πρώτη φορά. Ένα είναι το σίγουρο, ότι δεν πρόκειται για μία ακόμη δίαιτα που θα σου υποδείξει τι πρέπει να φας και σε ποια ποσότητα. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό!
Πρόκειται για μία ξεχωριστή φιλοσοφία που σου μαθαίνει να σέβεσαι το φαγητό, την πείνα σου και τις διατροφικές σου επιλογές
Πιο συγκεκριμένα, η ενσυνείδητη διατροφή υποστηρίζει ότι είναι καλό να τρως όταν πεινάς και να σταματάς όταν πραγματικά έχεις χορτάσει, ακόμη κι αν δεν έχει αδειάσει το πιάτο σου.
Το να βασίζεσαι αποκλειστικά σε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, για να διαχειριστείς το βάρος σου, ενδέχεται να κρύβει «παγίδες» καθώς χάνεις πλήρως την εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και στις δικές σου επιλογές.
Πώς μπορείς να κάνεις την ενσυνείδητη διατροφή τρόπο ζωής;
Όπως ήδη μαρτυράει κι ο τίτλος, η ενσυνείδητη διατροφή ξεκινάει από το πρώτο κιόλας γεύμα της ημέρας!

Τρώμε μόλις πεινάσουμε

Φυσικά και όταν «φωνάζουν» οι επιστήμονες διατροφής ότι είναι καλό να καταναλώνουμε κάποιο γεύμα ανά 3 με 4 ώρες έχει σημαντική βάση, αφού είναι ένας μέσος όρος για να καλύψουμε τη βιολογική μας πείνα, την πραγματική μας ανάγκη δηλαδή για φαγητό.

Ποιο είναι το κλειδί σε αυτή τη συμβουλή;

Να αρχίσεις να «ακούς» το αίσθημα αυτό της πείνας και να το διαχωρίζεις από την πείνα της βαρεμάρας, την πείνα της χαράς ή της στεναχώριας.
Ξεκίνα επομένως, με το πρωινό σου:
  • Φτιάξε ένα περιβάλλον αποκλειστικά για το φαγητό, μακριά από οθόνες τηλεόρασης, υπολογιστή και κινητού.
  • Δώσε χρόνο να βρεις τι θα καταναλώσεις, ακόμη κι αν πρόκειται για μία συνήθεια που διατηρείς σταθερή καθημερινά, όπως τα αγαπημένα σου δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης.
  • Φαγητό = απόλαυση και ικανοποίηση. Γι’ αυτό φτιάξε ένα πολύχρωμο και γευστικό μπολ πρωινού, μακριά τύψεις για τις επιλογές σου. Πρόσθεσε το αγαπημένο σου ρόφημα, γαλακτοκομικό ή φυτικό ρόφημα αμυγδάλου, φουντουκιού, καρύδας. Υπάρχουν τόσες επιλογές! Βρες την αγαπημένη σου γεύση δημητριακών πρωινού, διάλεξε εκείνο που συνδυάζει περισσότερα δημητριακά, όπως σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, καθώς και η ποικιλία είναι σημαντικό στοιχείο για να χορτάσεις. Δώσε χρώμα με νιφάδες που έχουν επικάλυψη σοκολάτας, με δημητριακά που έχουν προσθήκη αποξηραμένων φρούτων, με φρέσκα καλοκαιρινά φρούτα, αλλά και με σπόρους . Κι αν θέλεις λίγη περισσότερη γεύση δοκίμασε πώς ταιριάζουν οι επιλογές σου μαζί με λίγο μέλι, φυστικοβούτυρο ή ταχίνι.
  • Άφησε το πιρούνι/κουτάλι σου κάτω όταν νιώσεις χορτάτος/-η. Σεβάσου την πείνα σου σημαίνει «τρώω όταν πεινάω», αλλά και «σταματάω όταν χορταίνω». Ποιος θέλει ένα βαρύ στομάχι που θα δυσκολέψει τις επόμενες εργασίες της ημέρας ή και θα φέρει αίσθημα υπνηλίας; Σταμάτησε το φαγητό σου τη στιγμή της ευεξίας, εκεί που νιώθεις ότι χόρτασες παρόλο που μπορείς να φας λίγο ακόμα.

Κι όταν τρως το πρωινό στην εργασία;

Ίσως να καταναλώσεις κάτι πιο εύκολο, να έχεις μαζί σου κάποιο on-the-go πρωινό για παράδειγμα μία μπάρα δημητριακών συνδυαστικά με ένα γιαούρτι. Η φιλοσοφία όμως της κατανάλωσής τους παραμένει ίδια. Σήκω από το γραφείο σου και πήγαινε στην κουζίνα ή σε κάποιον άλλο χώρο μακριά από την οθόνη του υπολογιστή σου για να το απολαύσεις!

Διαχειρίσου το κάθε συναίσθημα διαφορετικά

Πριν επιλέξεις το φαγητό ως απάντηση σε κάποιο συναίσθημα αφιέρωσε λίγο χρόνο για να αναλογιστείς τι χρειάζεται το σώμα σου εκείνη τη στιγμή. Κι όταν το συνειδητοποιήσεις τότε δράσε ανάλογα. Εάν βαριέσαι βρες μία δραστηριότητα που θα σε κρατήσει σε απασχόληση περισσότερο χρόνο. Ακόμη κι αν τα συναισθήματα είναι χαράς ή λύπης μίλησε με κάποιον δικό σου για να τα μοιραστείς, πήγαινε μία βόλτα, για περπάτημα ή αθλήσου.
Άκουσε το σώμα σου, τις ανάγκες του και σταμάτησε να νιώθεις την πραγματική πείνα εχθρό σου. Το φαγητό είναι σύμμαχος της ευεξίας μας, αντιμετώπισέ το ανάλογα!

ΠΗΓΗ

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1823,ΑΝΔΡΑΣ,307,ΑΡΘΡΑ,733,ΑΣΤΕΙΑ,51,ΑΧΑΪΑ,358,ΓΥΝΑΙΚΑ,936,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,372,ΔΙΑΦΟΡΑ,511,ΔΙΕΘΝΗ,4896,ΕΘΝΙΚΑ,204,ΕΛΛΑΔΑ,7331,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,927,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1037,ΕΡΓΑΣΙΑ,374,ΖΩΔΙΑ,550,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,570,ΚΡΗΤΗ,563,ΚΥΠΡΟΣ,707,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,82,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,907,ΠΑΙΔΙ,286,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,318,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,300,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,478,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1663,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,430,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,174,ΣΙΝΕΜΑ,85,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,972,ΣΧΕΣΕΙΣ,376,ΤΑΞΙΔΙΑ,355,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,925,ΥΓΕΙΑ,1291,ΧΡΗΣΙΜΑ,299,AUTOMOTO,984,LIFESTYLE,665,MEDIA,946,PEOPLE,80,VIRAL,268,
ltr
item
istioforos news : Νέο Πρωινό ξεκίνημα με Ενσυνείδητη Διατροφή
Νέο Πρωινό ξεκίνημα με Ενσυνείδητη Διατροφή
https://1.bp.blogspot.com/-ZfdPim2hVeo/Xvutp6f5MII/AAAAAAAC9U8/jkBCcNaL13YbdIArI0IBi133nid259f5gCLcBGAsYHQ/s1600/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-ZfdPim2hVeo/Xvutp6f5MII/AAAAAAAC9U8/jkBCcNaL13YbdIArI0IBi133nid259f5gCLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2020/07/diatrofi-ksekina-me-to-proto-geyma-tis-imeras.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2020/07/diatrofi-ksekina-me-to-proto-geyma-tis-imeras.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy