Έξι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις από τον … καναπέ σου!

Όταν ακούς άσκηση και καναπές, σίγουρα μπερδεύεσαι, καθώς αυτές οι έννοιες είναι ασύμβατες μεταξύ τους. Είναι έτσι, όμως;

Μπορούμε αλήθεια να κάνουμε ασκήσεις από τον … καναπέ μας;

Μπορεί να προσπαθείς να ασκείσαι τακτικά, αλλά παραδέξου το! Υπάρχουν μέρες που υποχρεώσεις και διάθεση δεν βοηθούν να βγεις έξω για τρέξιμο ή να πας στο γυμναστήριο. Αυτές τις στιγμές μπορούμε αντί να επιλέξουμε καναπέ, τηλεόραση και junk food να εξασκηθούμε με κάποιες απλές και βασικές ασκήσεις, που μπορούν να μας κρατήσουν σε φόρμα.

Ακόμα και αν παρακολουθούμε το αγαπημένο μας πρόγραμμα, μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα διαλείμματα των διαφημίσεων. Σίγουρα, το όφελος δεν θα είναι το ίδιο με το γυμναστήριο, αλλά σίγουρα είναι πολύ καλύτερα από την πλήρη απραξία.

Κάμψεις

Αν ο καναπές είναι αρκετά σκληρός και δεν βουλιάζει, ένα σετ με κλασικές κάμψεις και τα πόδια ευθεία ή λυγισμένα, είναι μια χαρά. Για αυξημένη δυσκολία, μπορούμε να καθίσουμε μπρούμυτα στον καναπέ, ώστε ο κορμός μας να βρίσκεται παράλληλα με το πάτωμα. Ακουμπάμε τα χέρια στο πάτωμα και κάνουμε 12 επαναλήψεις.

Τρικέφαλοι

Τοποθετούμε τα χέρια μας στην άκρη του καναπέ, ώστε να σχηματίζουν ορθή γωνία και πατάμε σταθερά στο πάτωμα. Χαμηλώνουμε αργά το σώμα μας, χωρίς να ακουμπήσουμε στο πάτωμα και επιστρέφουμε αργά στην αρχική θέση. Κάνουμε 10-12 επαναλήψεις.

Κοιλιακοί

Τα κλασικά ροκανίσματα μπορούν να γίνουν στον καναπέ, αρκεί να είναι σκληρός, χρησιμοποιώντας και ένα μικρό μαξιλάρι για στήριξη στη μέση. Αν ο καναπές δεν βοηθά, τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα στρώμα γυμναστικής στο πάτωμα.

Ψαλίδια

Καθόμαστε στον καναπέ με την πλάτη ευθεία και τεντώνουμε τα πόδια μας προς τα εμπρός. Σηκώνουμε το αριστερό και το επιστρέφουμε αργά στην αρχική του θέση. Επαναλαμβάνουμε με το δεξί και συνεχίζουμε εναλλάξ με 40 επαναλήψεις.

Καθίσματα

Σηκωνόμαστε όρθιοι με την πλάτη ίσια και παράλληλα στον καναπέ ή μια καρέκλα. Κάνουμε ένα βαθύ κάθισμα, ώστε να καθίσουμε σχεδόν στον καναπέ, αλλά χωρίς να τον ακουμπήσουμε. Λυγίζουμε τα πόδια, αλλά διατηρούμε την πλάτη ίσια. Επιστρέφουμε στην αρχική θέση και επαναλαμβάνουμε την άσκηση 10 έως 12 φορές.

Γάμπες

Σε όρθια θέση κοιτάμε μπροστά με την πλάτη σε ίσια θέση. Σηκωνόμαστε αργά στις μύτες των ποδιών, προσπαθώντας να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται. Επιστρέφουμε αργά στην αρχική θέση και επαναλαμβάνουμε 20 φορές. Αν νιώσουμε «τράβηγμα» στις γάμπες, σημαίνει ότι κάναμε την άσκηση σωστά.

Πηγή: valueforlife.gr

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1851,ΑΝΔΡΑΣ,307,ΑΡΘΡΑ,738,ΑΣΤΕΙΑ,51,ΑΧΑΪΑ,364,ΓΥΝΑΙΚΑ,937,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,377,ΔΙΑΦΟΡΑ,512,ΔΙΕΘΝΗ,4984,ΕΘΝΙΚΑ,213,ΕΛΛΑΔΑ,7509,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,925,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1054,ΕΡΓΑΣΙΑ,375,ΖΩΔΙΑ,556,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,582,ΚΡΗΤΗ,574,ΚΥΠΡΟΣ,712,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,83,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,917,ΠΑΙΔΙ,286,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,321,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,304,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,479,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1706,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,432,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,174,ΣΙΝΕΜΑ,85,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,972,ΣΧΕΣΕΙΣ,375,ΤΑΞΙΔΙΑ,355,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,931,ΥΓΕΙΑ,1298,ΧΡΗΣΙΜΑ,302,AUTOMOTO,987,LIFESTYLE,671,MEDIA,955,PEOPLE,80,VIRAL,269,
ltr
item
istioforos news : Έξι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις από τον … καναπέ σου!
Έξι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις από τον … καναπέ σου!
https://2.bp.blogspot.com/-JeFBaaZuGrg/W9iKoKpv1KI/AAAAAAABWgs/oNgPjE8Znksd92uxZg9lmIjfF1Qz-0TxQCLcBGAs/s640/2.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-JeFBaaZuGrg/W9iKoKpv1KI/AAAAAAABWgs/oNgPjE8Znksd92uxZg9lmIjfF1Qz-0TxQCLcBGAs/s72-c/2.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2020/06/blog-post_864.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2020/06/blog-post_864.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy