4 ασκήσεις για ορθοσωμία [Video]

Ως ορθοσωμία ορίζουμε την ικανότητα του σώματος να μπορεί να διατηρεί την ορθή στάση, χωρίς την ύπαρξη κάποιας ενόχλησης ή πόνου, είτε...

Ως ορθοσωμία ορίζουμε την ικανότητα του σώματος να μπορεί να διατηρεί την ορθή στάση, χωρίς την ύπαρξη κάποιας ενόχλησης ή πόνου, είτε βρίσκεται σε όρθια είτε σε καθιστή είτε σε ξαπλωτή θέση (ύπτια και πρηνή κατάκλιση).
Ο τρόπος που καθόμαστε, στεκόμαστε και περπατάμε έχει μακροχρόνια επίδραση στο μυοσκελετικό μας σύστημα, ενώ ακόμα σε κάποιες περιπτώσεις, εκ γενετής μυοσκελετικών δυσλειτουργιών είναι πιο δύσκολη η επίτευξη της ορθοσωμίας. Για να μπορέσουμε, να διατηρήσουμε μια ορθή στάση σώματος, την ώρα που καθόμαστε στο γραφείο της δουλειάς, είτε όρθιοι για αρκετές ώρες,είτε στο κάθισμα του αυτοκινήτου, είναι σημαντικό να ενισχύσουμε τους πυλώνες- μύες μας με ασκήσεις ενδυνάμωσης και σταθεροποιήσης.
Όλοι όσοι έχουμε δουλέψει αρκετές ώρες καθήμενοι ,έχουμε νιώσει πόνο στην μέση μας, χαμηλά στην οσφυϊκή μοίρα ή όταν οδηγάμε για αρκετές ώρες έχουμε την τάση να ”βουλιάζουμε” μέσα στο κάθισμα προσπαθώντας να ανακουφίσουμε την πλάτη και την μέση μας (μύες του αυχένα και της πλάτης καθώς και τους ραχιαίους μύες) ή όταν στεκόμαστε όρθιοι νιώθουμε την μέση μας ”βαριά” , τους ώμους μας να γέρνουν μπροστά και κάπως νιώθουμε πιο καλά και βολικά όταν αποκτάμε την στάση ”πάπιας” με τους ώμους κυρτούς και τον κορμό να έχει βουλιάξει σαν ένα πολυόροφο κτίσμα που θέλει να καταρρεύσει. Όλα αυτά υποδηλώνουν ένα σώμα αδύναμο να αντεπελξέθει στην απαιτητική καθημερινότητα που του επιβάλουμε. Για να μπορέσουμε να πετύχουμε την ορθοσωμία του σώματος μας και να έχουμε ενα υγιές και δυνατό σώμα τόσο για την υγεία μας, όσο και για την εξωτερική μας εμφάνιση, είναι σημαντικό να ενδυναμώσουμε στη σωστή θέση τους εν τω βάθει μύες του κορμού μας (κοιλιακοί και ραχιαίοι), τους εν τω βάθει μύες της άνω πλάτης και του θώρακα καθώς και τους γλουτιαίους μύς.
Παρακάτω σας παραθέτω ένα βίντεο με 4 ασκήσεις χωρίς εξοπλισμό,που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε χώρο. Μπορείτε να ξεκινήσετε κάνοντας 2 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε άσκηση ενώ μετά από μια βδομάδα να αυξήσετε τα σετ. Σε επόμενο βίντεο θα σας παραθέσω ακόμα 4 ασκήσεις με σκοπό την ορθοσωμία του σώματος σας.

Αν τις πραγματοποιήσετε με συνέπεια και σωστή τεχνική σε μικρό χρονικό διάστημα θα νιώσετε ότι οι πόνοι σας μειώθηκαν και ότι στέκεστε πιο ορθά!
*Για οποιοδήποτε χρόνιο πόνο ή μυοσκελετικό πρόβλημα να επισκεφτείτε τον ορθοπεδικό σας. Η κάθε περίπτωση πόνου είναι μοναδική και χρειάζεται εξειδικευμένη διάγνωση και αποκατάσταση απο τους ειδικούς υγείας. (Ορθοπεδικό-φυσίατρο-φυσικοθεραπευτή-γυμναστή).


Πηγή: mednutrition.gr

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,2513,ΑΝΔΡΑΣ,304,ΑΡΘΡΑ,694,ΑΣΤΕΙΑ,50,ΑΧΑΪΑ,392,ΓΥΝΑΙΚΑ,932,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,349,ΔΙΑΦΟΡΑ,619,ΔΙΕΘΝΗ,5487,ΕΘΝΙΚΑ,103,ΕΛΛΑΔΑ,7098,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,972,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1031,ΕΡΓΑΣΙΑ,357,ΖΩΔΙΑ,566,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,534,ΚΡΗΤΗ,638,ΚΥΠΡΟΣ,647,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,67,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,929,ΠΑΙΔΙ,284,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,305,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,273,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,457,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1898,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,410,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,173,ΣΙΝΕΜΑ,84,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,956,ΣΧΕΣΕΙΣ,372,ΤΑΞΙΔΙΑ,340,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,909,ΥΓΕΙΑ,1202,ΧΡΗΣΙΜΑ,230,AUTOMOTO,902,LIFESTYLE,1349,MEDIA,779,PEOPLE,78,VIRAL,216,
ltr
item
istioforos news : 4 ασκήσεις για ορθοσωμία [Video]
4 ασκήσεις για ορθοσωμία [Video]
https://1.bp.blogspot.com/-13xNa-kRhO8/Xh3iMA4XcgI/AAAAAAACa_k/G0dTmAGSBiEmjbNWo8bMvwJBb_rqs0uOQCLcBGAsYHQ/s640/4-askiseis-gia-orthosomia_16589_XL.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-13xNa-kRhO8/Xh3iMA4XcgI/AAAAAAACa_k/G0dTmAGSBiEmjbNWo8bMvwJBb_rqs0uOQCLcBGAsYHQ/s72-c/4-askiseis-gia-orthosomia_16589_XL.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2020/03/4-video.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2020/03/4-video.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy