Ποιες ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν αν έχετε προβλήματα στα γόνατα;

Όταν αντιμετωπίζετε πόνο στα γόνατα, η ιδέα της άσκησης μπορεί να σας δημιουργεί ανησυχία.

Τι θα γίνει αν προκαλέσετε κατά λάθος περισσότερη βλάβη στην ευαίσθητη αυτή περιοχή; Κι όμως, η γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά στο να διαχειριστείτε αυτά τα προβλήματα. Αρκεί, φυσικά, ο γιατρός σας να έχει δηλώσει κατηγορηματικά ότι μπορείτε να το κάνετε. Η γυμναστική θα σας βοηθήσει να δυναμώσετε τους μυς που στηρίζουν τα γόνατα και να διατηρήσετε την ευλυγισία τους.

Πρώτα, η προθέρμανση

Μπορείτε να κάνετε στατικό ποδήλατο για 5 λεπτά ή γρήγορο περπάτημα για 2 λεπτά, ώστε να είστε προετοιμασμένοι για τις ασκήσεις και να ελαττώσετε τον κίνδυνο τραυματισμού.

Προτεινόμενες ασκήσεις

Μια πολύ απλή άσκηση για να ξεκινήσετε είναι οι απλές διατάσεις. Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα, λυγίστε το ένα σας γόνατο. Το πέλμα πρέπει να ακουμπάει στο πάτωμα. Το άλλο σας πόδι πρέπει να είναι στο πάτωμα, ίσιο. Σηκώστε το λυγισμένο πόδι ελαφρώς και επαναλάβετε 10-15 φορές, για 3 σετ.Ξαπλώστε μπρούμυτα ή σταθείτε όρθιοι, κρατώντας μια καρέκλα. Προσπαθήστε να λυγίσετε το πόδι σας, ώστε να φέρετε τη φτέρνα όσο πιο κοντά στους γλουτούς μπορείτε. Παραμείνετε για λίγο στη θέση και επιστρέψτε. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.Ξαπλώστε μπρούμυτα, με τα πόδια σας ίσια. Σφίξτε τους μυς των γλουτών και σηκώστε το ένα πόδι προς τα πάνω. Κρατήστε το εκεί για 3-5 δευτερόλεπτα και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Κάντε 10-15 επαναλήψεις και αλλάξτε πόδι. Αν αισθανθείτε πόνο στη μέση, μη σηκώνετε το πόδι σας τόσο ψηλά. Αν εξακολουθείτε να πονάτε, σταματήστε την άσκηση και μιλήστε με το γιατρό σας.Σταθείτε όρθιοι, μπροστά από μια καρέκλα, υψώστε αργά τις φτέρνες και έπειτα επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 10-15 επαναλήψεων.

Μην ξεχνάτε πως η γυμναστική δεν πρέπει ποτέ να προκαλεί πόνο ή να επιδεινώνει τον πόνο. Αν νιώθετε τους μυς σας να είναι κουρασμένοι μετά τη γυμναστική, αυτό είναι φυσιολογικό, αλλά ο ξαφνικός, έντονος πόνος στους μυς ή στις αρθρώσεις σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να μιλήσετε με το γιατρό σας.

Τέλος, τα προβλήματα στα γόνατα δεν σας περιορίζουν από το να κάνετε αερόβια άσκηση, αρκεί να είναι χαμηλής έντασης. Σίγουρα, το τρέξιμο δεν είναι η κατάλληλη επιλογή για εσάς, αλλά η κολύμβηση μπορεί να έχει υπέροχα αποτελέσματα για την υγεία σας.

Πηγή: iatronet.gr

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1829,ΑΝΔΡΑΣ,307,ΑΡΘΡΑ,733,ΑΣΤΕΙΑ,51,ΑΧΑΪΑ,358,ΓΥΝΑΙΚΑ,936,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,373,ΔΙΑΦΟΡΑ,511,ΔΙΕΘΝΗ,4915,ΕΘΝΙΚΑ,208,ΕΛΛΑΔΑ,7369,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,927,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1043,ΕΡΓΑΣΙΑ,374,ΖΩΔΙΑ,551,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,571,ΚΡΗΤΗ,563,ΚΥΠΡΟΣ,708,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,82,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,909,ΠΑΙΔΙ,286,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,318,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,300,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,479,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1669,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,431,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,174,ΣΙΝΕΜΑ,85,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,972,ΣΧΕΣΕΙΣ,376,ΤΑΞΙΔΙΑ,355,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,927,ΥΓΕΙΑ,1295,ΧΡΗΣΙΜΑ,299,AUTOMOTO,984,LIFESTYLE,666,MEDIA,949,PEOPLE,80,VIRAL,269,
ltr
item
istioforos news : Ποιες ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν αν έχετε προβλήματα στα γόνατα;
Ποιες ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν αν έχετε προβλήματα στα γόνατα;
https://2.bp.blogspot.com/-LjFAVsUXhSw/Wyp5jflkbVI/AAAAAAAA2_I/N1csiCOuDgksH4Kfgpm9rjOMYiJLbzPpgCLcBGAs/s1600/1.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-LjFAVsUXhSw/Wyp5jflkbVI/AAAAAAAA2_I/N1csiCOuDgksH4Kfgpm9rjOMYiJLbzPpgCLcBGAs/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2020/02/ygeia_12.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2020/02/ygeia_12.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy