Τι να προσέξετε, αν έχετε λίγο «τσιμπημένη» χοληστερόλη

Ο κλινικός διαιτολόγος - διατροφολόγος Χάρης Γεωργακάκης γράφει για τους διατροφικούς κινδύνους των εορτών

Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, δίπλες, χοιρινό, γαλοπούλα, αλλαντικά, τυριά, αλκοόλ και πολλά άλλα συνθέτουν το διατροφικό παζλ των εορτών. Κάποιοι λένε ότι «δεν χάθηκε ο κόσμος» με το να φάμε λίγο παραπάνω. Και να πάρουμε κανά δυο κιλάκια... θα τα μαζέψουμε μετά.

Ωστόσο, για κάποιους άλλους η σωστή διατροφή είναι θέμα υγείας και αυτοί θα πρέπει να προσέξουν λίγο παραπάνω. Μια τέτοια κατηγορία είναι άτομα με καρδιακά προβλήματα και υψηλή χοληστερόλη. Αυτά τα άτομα πρέπει να προσέξουν περισσότερο.

Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι τόσο τα φαγητά όσο και τα γλυκά που καταναλώνονται κατά την περίοδο των εορτών είναι πλούσια σε λιπαρά και χοληστερόλη και μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα. Για το λόγο αυτό, αν έχετε λίγο «τσιμπημένη» χοληστερόλη, ακολουθήστε κάποιες πρακτικές συμβουλές, για να μην την δείτε να απογειώνεται:


1. Προτιμάτε το μελομακάρονο από τον κουραμπιέ ή άλλα γλυκά με σοκολάτα.

2. Προτιμάτε λευκά κρέατα όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα, αντί για κόκκινα όπως το μοσχάρι, το χοιρινό, το αρνί και το κατσίκι.

3. Αφαιρείτε την πέτσα ή το ορατό λίπος πριν το μαγείρεμα του κρέατος ή του κοτόπουλου.

4. Αν φτιάχνετε γέμιση για τη γαλοπούλα, αποφύγετε τον κιμά και τα συκωτάκια και βάλτε μέσα πολλά λαχανικά και ξηρούς καρπούς (όπως σταφίδες, κάστανο και κουκουνάρι).

5. Αποφύγετε το μαγείρεμα με βούτυρο και προτιμάτε ελαιόλαδο

6. Αποφύγετε τα σκληρά κίτρινα τυριά και προτιμήστε πιο άπαχα κατά προτίμηση λευκά τυριά

7. Τρώτε άφθονη σαλάτα με τα γεύματά σας.

8. Μην παραλείπετε τα φρούτα. Έχετε ένα ως δεκατιανό και ένα το απόγευμα.

Μικρές, αλλά σημαντικές αλλαγές, που θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε τη χοληστερίνη σας και μέσα στη διατροφική απελευθέρωση των εορτών.
anatakti

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1934,ΑΝΔΡΑΣ,301,ΑΡΘΡΑ,643,ΑΣΤΕΙΑ,46,ΑΧΑΪΑ,347,ΓΥΝΑΙΚΑ,907,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,268,ΔΙΑΦΟΡΑ,577,ΔΙΕΘΝΗ,4619,ΕΛΛΑΔΑ,6656,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1075,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,815,ΕΡΓΑΣΙΑ,326,ΖΩΔΙΑ,518,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,470,ΚΡΗΤΗ,685,ΚΥΠΡΟΣ,545,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,61,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,593,ΠΑΙΔΙ,274,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,259,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,214,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,428,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1289,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,371,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,172,ΣΙΝΕΜΑ,75,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,941,ΣΧΕΣΕΙΣ,366,ΤΑΞΙΔΙΑ,321,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,703,ΥΓΕΙΑ,1741,ΧΡΗΣΙΜΑ,96,AUTOMOTO,793,LIFESTYLE,1194,MEDIA,1190,PEOPLE,66,VIRAL,134,
ltr
item
istioforos news : Τι να προσέξετε, αν έχετε λίγο «τσιμπημένη» χοληστερόλη
Τι να προσέξετε, αν έχετε λίγο «τσιμπημένη» χοληστερόλη
https://3.bp.blogspot.com/-_QhPtKYOKH4/XCO9uTg9CoI/AAAAAAABgrU/Jy2e4XR1ptoR07cn-xClcPDJIS62DKqzACLcBGAs/s640/1.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-_QhPtKYOKH4/XCO9uTg9CoI/AAAAAAABgrU/Jy2e4XR1ptoR07cn-xClcPDJIS62DKqzACLcBGAs/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/12/blog-post_752.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/12/blog-post_752.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy