Συμβουλές για αποτοξίνωση από τη ζάχαρη

Μπορεί να έχουμε κάποια διατροφική διαταραχή ή απλώς μια κακή συνήθεια.

Ο καθένας μπορεί να τρώει φαγητά πλούσια σε ζάχαρη που δεν είναι υγιεινά. Μερικά από τα σημάδια που πρέπει να μας θορυβήσουν είναι: να χάσουμε τον έλεγχο και να τρώμε περισσότερο από ό,τι είχαμε σχεδιάσει. Μπορεί να νιώσουμε, όμως, άσχημα και αν υπερβούμε την μικρή ποσότητα γλυκού. Τα χαμηλά επίπεδα ζαχάρου στο αίμα περιλαμβάνουν συμπτώματα όπως η νευρικότητα, το τρέμουλο, ακόμα και κρύο ιδρώτα.

Η ζάχαρη που παίρνουμε από τα γλυκά είναι ένας απλός υδατάνθρακας, μετατρέπεται γρήγορα σε γλυκόζη στο αίμα. Οι απλοί υδατάνθρακες βρίσκονται επίσης στα φρούτα, στα λαχανικά και στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Αλλά αυτά έχουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνες που επιβραδύνουν τη διαδικασία. Αντίθετα το σιρόπι, η σόδα, τα γλυκά και η επιτραπέζια ζάχαρη δεν το κάνουν.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αποφύγετε την κατανάλωση προϊόντων με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Απομακρύνατε όλους τους πειρασμούς. Αυτό σημαίνει ότι στο σπίτι σας αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο μέρος πηγαίνετε δεν θα πρέπει να υπάρχει κανένα είδος γλυκού. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα αισθάνεστε την επιθυμία να τα καταναλώσετε. Η δύναμη της θέλησης!

Θα πρέπει να αντικαταστήσετε την ζάχαρη με υγιεινά προϊόντα όπως καρύδια και άλλους ξηρούς καρπούς τα οποία εκτός του ότι είναι πολύ νόστιμα, μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ στο να σας κόψουν την όρεξη μεταξύ των κυρίων γευμάτων σας.

Τα φρούτα, όπως το καρπούζι, οι μπανάνες και οι φράουλες σας βοηθούν ιδιαίτερα στην αντικατάσταση της επιθυμίας σας να καταναλώσετε τέτοιου είδους γλυκά. Αν θέλετε να κάνετε τα smoothies σας λίγο πιο γλυκά, η βανίλια, η κανέλα ή το εκχύλισμα αμυγδάλου αποτελούν μια εξαιρετική λύση. Αυτά τα απλά βήματα είναι ιδανικά για να αποφύγετε τα γλυκά.

Να θυμάστε Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι όλα τα προϊόντα που καταναλώνετε καθημερινά περιέχουν ζάχαρη, άλλα σε μικρότερες και άλλα σε μεγαλύτερες ποσότητες. Πρέπει λοιπόν να γνωρίζετε πώς να επιλέγετε προϊόντα που περιέχουν μικρότερες ποσότητες και να αποφεύγετε πάση θυσία την κατανάλωση εκείνων που περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες όπως για παράδειγμα δημητριακά με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, μπισκότα, καραμέλες, και σοκολάτες.

Πιθανότατα στην αρχή θα είναι λίγο δύσκολο να μείνετε μακριά από αυτούς τους νοστιμότατους πειρασμούς αλλά αν πραγματικά θέλετε να βελτιώσετε την υγεία σας ή να προλάβετε μελλοντικά προβλήματα θα πρέπει να έχετε λίγη θέληση και να προσπαθήσετε να μείνετε μακριά από την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης μια για πάντα.
medlabgr

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1819,ΑΝΔΡΑΣ,307,ΑΡΘΡΑ,733,ΑΣΤΕΙΑ,51,ΑΧΑΪΑ,355,ΓΥΝΑΙΚΑ,936,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,372,ΔΙΑΦΟΡΑ,511,ΔΙΕΘΝΗ,4870,ΕΘΝΙΚΑ,204,ΕΛΛΑΔΑ,7297,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,927,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,1035,ΕΡΓΑΣΙΑ,374,ΖΩΔΙΑ,548,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,567,ΚΡΗΤΗ,559,ΚΥΠΡΟΣ,705,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,82,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,904,ΠΑΙΔΙ,286,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,318,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,300,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,477,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1657,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,430,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,174,ΣΙΝΕΜΑ,85,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,972,ΣΧΕΣΕΙΣ,376,ΤΑΞΙΔΙΑ,355,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,923,ΥΓΕΙΑ,1290,ΧΡΗΣΙΜΑ,299,AUTOMOTO,983,LIFESTYLE,664,MEDIA,942,PEOPLE,80,VIRAL,267,
ltr
item
istioforos news : Συμβουλές για αποτοξίνωση από τη ζάχαρη
Συμβουλές για αποτοξίνωση από τη ζάχαρη
https://1.bp.blogspot.com/-j3chmJXBfBw/Xgdk-wSmB9I/AAAAAAACYhU/lEvxmkQS2aYxXhG7jn5_YZYwLUy2W2mfQCLcBGAsYHQ/s640/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-j3chmJXBfBw/Xgdk-wSmB9I/AAAAAAACYhU/lEvxmkQS2aYxXhG7jn5_YZYwLUy2W2mfQCLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/12/blog-post_4196.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/12/blog-post_4196.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy