Απώλεια βάρους: 4 σημάδια ότι χάνετε μυϊκή μάζα αντί για λίπος


Η απώλεια βάρους εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τόσο όμως οι αλλαγές στη διατροφή όσο και η άσκηση, πρέπει να στοχεύουν στη μείωση του λίπους και την αύξηση της μυϊκής μάζας.
Συχνά ωστόσο συμβαίνει το αντίστροφο, το οποίο είναι επικίνδυνο, καθώς οι μυς είναι απαραίτητοι για την κίνηση και τη λειτουργία του σώματος.
Όταν χάνετε μυϊκή μάζα, μειώνεται η δύναμη και η αντοχή και συνολικά το σώμα αποδίδει λιγότερο.
Γενικά, οι μυς δεν χάνονται πριν από το λίπος. Μπορεί να συμβεί όμως όταν ένα άτομο που προσπαθεί να χάσει βάρος δεν τρώει.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Το σώμα χρειάζεται υδατάνθρακες για την παραγωγή ενέργειας. Όταν δεν λαμβάνει υδατάνθρακες από τις κατάλληλες τροφές, αναγκάζεται να χρησιμοποιεί το γλυκογόνο, δηλαδή τη γλυκόζη που έχει αποθηκευτεί στο συκώτι και τους μυς.
Οι άνθρωποι που ακολουθούν κετογονικές δίαιτες, εκπαιδεύουν το σώμα τους να χρησιμοποιεί λίπος για την παραγωγή ενέργειας, αντί υδατανθράκων, μια διαδικασία γνωστή ως κέτωση.
Σε γενικές γραμμές, μια ισορροπημένη διατροφή αποτελείται κατά 45-65% από υδατάνθρακες, 15-35% από πρωτεΐνες και 20-35% από λιπαρά.
Πώς αντιδρά όμως το σώμα στην απώλεια μυϊκής μάζας;
Δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στην άσκηση
Όταν χάνετε μυϊκή μάζα δυσκολεύεστε να ανταπεξέλθετε στην άσκηση και συχνά νιώθετε την ανάγκη να εγκαταλείψετε την προσπάθεια.
Στο γυμναστήριο θα παρατηρήσετε ότι έχετε λιγότερη δύναμη, δεν σηκώνετε τα βάρη με την ευκολία που το κάνατε πριν ή δεν μπορείτε να κάνετε τον ίδιο αριθμό επαναλήψεων.
Είστε υποτονικοί


Η ανεπαρκής διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε συρρίκνωση της μυϊκής μάζας και κακή λειτουργία του σώματος. Αυτό προκαλείται συνήθως από έλλειψη ενέργειας και πιθανή υπερβολική άσκηση. Στα υπερδραστήρια άτομα που χάνουν βάρος και παράλληλα μειώνονται οι επιδόσεις τους, είναι πιθανό να ευθύνονται οι σκληρές προπονήσεις.
Δεν αλλάζει το ποσοστό σωματικού λίπους
Αν χάνετε βάρος, αλλά το ποσοστό σωματικού λίπους παραμένει το ίδιο, είναι σημάδι ότι χάνετε μυς. Το σώμα σας δεν θα πάρει το σχήμα που θέλετε. Μπορεί να παρατηρήσετε μικρή συρρίκνωση στην περιφέρεια, αλλά το ποσοστό λίπους είναι το ίδιο.
Χάνετε γρήγορα βάρος
Σίγουρα σας χαροποιεί το γεγονός ότι πέφτει ο αριθμός στη ζυγαριά, αυτό όμως δεν είναι πάντα καλό για την μυϊκή μάζα, εκτός αν έχετε πολλά παραπανίσια κιλά. Όσο περισσότερο λίπος έχετε, τόσο περισσότερο λίπος θα χάνετε. Πρέπει να γνωρίζετε ωστόσο ότι η γρήγορη απώλεια βάρους δεν είναι μόνιμη. Η απώλεια βάρους είναι αγώνας βάρους και δεν πρέπει να χάνετε πάνω από ένα το πολύ δύο κιλά την εβδομάδα.

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1934,ΑΝΔΡΑΣ,301,ΑΡΘΡΑ,644,ΑΣΤΕΙΑ,46,ΑΧΑΪΑ,347,ΓΥΝΑΙΚΑ,907,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,268,ΔΙΑΦΟΡΑ,576,ΔΙΕΘΝΗ,4624,ΕΛΛΑΔΑ,6661,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1074,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,815,ΕΡΓΑΣΙΑ,326,ΖΩΔΙΑ,517,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,470,ΚΡΗΤΗ,685,ΚΥΠΡΟΣ,545,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,61,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,594,ΠΑΙΔΙ,273,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,259,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,214,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,428,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1289,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,371,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,172,ΣΙΝΕΜΑ,75,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,940,ΣΧΕΣΕΙΣ,365,ΤΑΞΙΔΙΑ,321,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,703,ΥΓΕΙΑ,1740,ΧΡΗΣΙΜΑ,96,AUTOMOTO,793,LIFESTYLE,1194,MEDIA,1191,PEOPLE,66,VIRAL,134,
ltr
item
istioforos news : Απώλεια βάρους: 4 σημάδια ότι χάνετε μυϊκή μάζα αντί για λίπος
Απώλεια βάρους: 4 σημάδια ότι χάνετε μυϊκή μάζα αντί για λίπος
https://1.bp.blogspot.com/-X3-inqsvMQY/XAA4-p9NFtI/AAAAAAABbJE/P82eDeouo7olbkU-zVCIJikRzT9tMYXwwCLcBGAs/s640/muiki_maza.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-X3-inqsvMQY/XAA4-p9NFtI/AAAAAAABbJE/P82eDeouo7olbkU-zVCIJikRzT9tMYXwwCLcBGAs/s72-c/muiki_maza.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/12/4_3.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/12/4_3.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy