$type=grid$la=hide$h=400$cm=hide$a=hide$count=3$sn=0$rm=0$show=home

Πώς θα εκτελείς squats χωρίς να διαλύσεις την μέση σου

Δυο από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να βάλεις καλά στο μυαλό σου όταν βρίσκεσαι τον πρώτο καιρό στο γυμναστήριο, είναι:

α) να μην κομπλάρεις με το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης,

β) να μην ψαρώνεις με τα κατορθώματα των προχωρημένων.

Όσο προσπαθείς να αντιγράψεις τεχνικές και κινήσεις κάποιας παλιάς καραβάνας που γυμνάζεται δίπλα σου, έχεις ήδη μπει στο τριπάκι του ψάρακα, που θέλει να το παίξει αντράκι που δεν μασάει. Και τότε είναι που θα πατήσεις την μπανανόφλουδα και θα σε πάρουν με το φορείο.

Μία από τις πιο ψαρωτικές ασκήσεις στο πρόγραμμά σου είναι τα ημικαθίσματα με μπάρα

Τα squats, δηλαδή. Θα δεις στο γυμναστήριο (και σε πολλά βίντεο στο ίντερνετ) κάποιους τύπους, που στη θέση της καθόδου, ο πισινός τους σχεδόν αγγίζει το πάτωμα και τα γόνατά τους να κλίνουν σε γωνία 45ο.

Ξέχασέ το. Αυτό είναι «βαθύ κάθισμα» (deep ή full squat) και, στην πραγματικότητα, είναι μια κίνηση Ολυμπιακών προδιαγραφών, μόνο για προχωρημένους αρσιβαρίστες.

Αν το επιχειρήσεις άβγαλτος, θα αισθανθείς να πυρπολούνται οι τετρακέφαλοι, οι γλουτοί και γάμπες σου, ενώ την ίδια στιγμή θα ακούσεις και ένα τρομακτικό «κρακ» σε κάποιον από τους σπονδύλους της ραχοκοκαλιάς σου -ειδικά την στιγμή που πρέπει από εκεί χαμηλά, να αρχίσεις να ανεβάζεις το σώμα με την μπάρα στην πλάτη. Εν ολίγοις, μην το επιχειρήσεις αν δεν γράψεις στο κοντέρ καμιά χιλιάδα επαναλήψεων -με τα χρόνια.

Όμως το ίδιο συναίσθημα θα νιώσεις ακόμη και όταν επιχειρήσεις το κλασικό ημικάθισμα (half squat), με τον πισινό σου να φτάνει στη μέση της απόστασης από το πάτωμα και τα γόνατα να κλίνουν μέχρι τις 90ο -το πολύ. Σ’ αυτή την περίπτωση, το πρόβλημα δεν δημιουργείται από κάποιο υπερβολικό όριο βάρους ή καθίσματος που ξεπέρασες, αλλά πρωτίστως από την κακή εκτέλεση της άσκησης. Ακόμη και δίχως μπάρα στην πλάτη, παρά με δυο αλτήρες (ή και καθόλου βάρος), η άγνοια της σωστής και ασφαλούς κίνησης και θέσης της σπονδυλικής στήλης σε ένα ημικάθισμα, μπορεί να βλάψει σοβαρά τη μέση σου.

Πώς θα παίζεις τα squats με 100% ασφάλεια και άνεση

Στις πρώτες επαφές σου με την προπόνηση με βάρη, κύριο μέλημά σου δεν είναι τι κάνουν οι άλλοι, αλλά τι μπορείς πραγματικά να καταφέρεις εσύ, στη φάση που βρίσκεσαι -δηλαδή «στραβάδι». Πράγμα που σημαίνει ότι ρωτάς τον γυμναστή και ακολουθείς τις ασφαλείς οδηγίες του.

Στην περίπτωση του ημικαθίσματος, αυτά που θα σε συμβουλέψει ένας προπονητής είναι τα εξής:

- Ξεκίνα να εκτελείς την άσκηση χωρίς καθόλου φορτίο, ώστε ακόμη και η λάθος τεχνική να μην μπορεί να σε βλάψει ανεπανόρθωτα.

- Καθώς κατεβαίνεις, σφίξε τους μυς σε όλο τον κορμό ώστε να δημιουργήσεις ένα ισχυρό οχύρωμα της σπονδυλικής σου στήλης.

- Όσο λυγίζεις τα γόνατα και χαμηλώνει το σώμα, ώθησε τους γοφούς ελαφρώς προς τα έξω και πίσω.

- Μόλις φτάσεις σε θέση ημικαθίσματος (μηροί παράλληλα με το έδαφος, γόνατα σε ορθή γωνία) μένεις για δυο δευτερόλεπτα, συγκεντρώνεσαι και πιέζεις με δύναμη τις φτέρνες ώστε να σηκώσεις το σώμα σου ξανά στην όρθια θέση.

- Καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης, ο κορμός διατηρείται σχεδόν κάθετος προς το πάτωμα. Το βάρος πρέπει να μοιράζεται αναλογικά στους γλουτούς, τους μηρούς, τις γάμπες, τις φτέρνες και καθόλου στη σπονδυλική στήλη.

Μια τεχνική για να βελτιώσεις τη στάση σου για ασφαλές ημικάθισμα; Η μέθοδος Pilates.
Πηγή Tromaktiko
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1623,ΑΝΔΡΑΣ,305,ΑΡΘΡΑ,765,ΑΣΤΕΙΑ,52,ΑΧΑΪΑ,353,ΓΥΝΑΙΚΑ,945,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,112,ΔΙΑΦΟΡΑ,403,ΔΙΕΘΝΗ,4152,ΕΘΝΙΚΑ,365,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,41,ΕΛΛΑΔΑ,7565,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,491,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,775,ΕΡΓΑΣΙΑ,103,ΖΩΔΙΑ,626,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,577,ΚΡΗΤΗ,542,ΚΥΠΡΟΣ,792,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,87,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,804,ΠΑΙΔΙ,290,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,341,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,346,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,493,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2106,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,442,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,177,ΣΙΝΕΜΑ,86,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,984,ΣΧΕΣΕΙΣ,380,ΤΑΞΙΔΙΑ,361,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1028,ΥΓΕΙΑ,1027,ΧΡΗΣΙΜΑ,346,AUTOMOTO,521,LIFESTYLE,737,MEDIA,770,PEOPLE,91,VIRAL,287,
ltr
item
istioforos news: Πώς θα εκτελείς squats χωρίς να διαλύσεις την μέση σου
Πώς θα εκτελείς squats χωρίς να διαλύσεις την μέση σου
https://1.bp.blogspot.com/-g7JU05CWpP0/X1S8UL9cjvI/AAAAAAADJD0/oemGfpS4e3MnUeuw0vMGwLUWf25rboJCACLcBGAsYHQ/s1600/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-g7JU05CWpP0/X1S8UL9cjvI/AAAAAAADJD0/oemGfpS4e3MnUeuw0vMGwLUWf25rboJCACLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/11/squats.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/11/squats.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy