Τελικά τι πρέπει να τρως το βράδυ για να μην παχύνεις;

Πριν μερικά χρόνια επικρατούσε η άποψη ότι όποιος ήθελε να χάσει βάρος έπρεπε, μεταξύ άλλων, να κόψει και το βραδινό. Βέβαια, οι διατροφολόγοι έχουν ξεκαθαρίσει πια ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, μιας και το σημαντικό είναι να τρέφεται κάποιος σωστά. Στην περίπτωση του τελευταίου γεύματος της ημέρας, όμως, το οποίο δύσκολα προλαβαίνει κάποιος να κάψει, ποιοι είναι οι “χρυσοί” συνδυασμοί;
Το βραδινό γεύμα, λοιπόν, όπως και κάθε ισορροπημένο γεύμα της ημέρας, θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες αλλά και λίπη. Συγκεκριμένα:
* Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να καλύπτουν το 45-50% του βραδινού γεύματος, αλλά μην νομίζεις ότι μιλάμε για μακαρονάδα, αλλά για λαχανικά, φρούτα και προϊόντα ολικής άλεσης.
* Οι πρωτεΐνες από την άλλη πρέπει να καλύπτουν το 20-25% του βραδινού και θα τις πάρεις από το κρέας, τα αβγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών.
* Όσον αφορά στις φυτικές ίνες, στο βραδινό σου πρέπει να καταναλώνεις περίπου 8 γραμμάρια. Φυτικές ίνες υπάρχουν στα λαχανικά, τα φρούτα και τα προϊόντα με δημητριακά ολικής άλεσης.
* Τέλος, τα λίπη μπορεί να σε τρομάζουν, αλλά είναι απαραίτητο κομμάτι μιας ισορροπημένης διατροφής. Ιδανικά, πρόσθεσε 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο στη σαλάτα σου.
Η ώρα μετράει
Μπορεί να μην έχουμε τη συνήθεια να τρώμε βραδινό στις 6 ή στις 7 το απόγευμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αν πάει 9 και δεν έχεις φάει το βραδινό σου πρέπει να πας για ύπνο με άδειο στομάχι. Το καλύτερο είναι να φροντίζεις να τρως το τελευταίο γεύμα της μέρας 3 ώρες πριν κοιμηθείς. Έτσι, εκτός του ότι δεν θα επιβαρύνεις τη σιλουέτα σου, θα δώσεις χρόνο στον οργανισμό να χωνέψει το φαγητό και δεν θα έχεις διαταραχές στον ύπνο.

Πηγή: olivemagazine.gr

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1915,ΑΝΔΡΑΣ,300,ΑΡΘΡΑ,643,ΑΣΤΕΙΑ,46,ΑΧΑΪΑ,342,ΓΥΝΑΙΚΑ,906,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,265,ΔΙΑΦΟΡΑ,575,ΔΙΕΘΝΗ,4601,ΕΛΛΑΔΑ,6607,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1076,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,809,ΕΡΓΑΣΙΑ,325,ΖΩΔΙΑ,517,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,468,ΚΡΗΤΗ,680,ΚΥΠΡΟΣ,544,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,61,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,588,ΠΑΙΔΙ,273,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,259,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,214,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,427,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1282,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,371,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,172,ΣΙΝΕΜΑ,75,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,941,ΣΧΕΣΕΙΣ,365,ΤΑΞΙΔΙΑ,320,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,701,ΥΓΕΙΑ,1738,ΧΡΗΣΙΜΑ,93,AUTOMOTO,792,LIFESTYLE,1191,MEDIA,1186,PEOPLE,66,VIRAL,132,
ltr
item
istioforos news : Τελικά τι πρέπει να τρως το βράδυ για να μην παχύνεις;
Τελικά τι πρέπει να τρως το βράδυ για να μην παχύνεις;
https://4.bp.blogspot.com/-rQHRHNHBc6E/XMYMKy91FYI/AAAAAAAB2wU/zWZG2EZ2vvc531g3J7IHtd3oTZ2lAwUQgCLcBGAs/s640/fagitobradipsigeio2018.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-rQHRHNHBc6E/XMYMKy91FYI/AAAAAAAB2wU/zWZG2EZ2vvc531g3J7IHtd3oTZ2lAwUQgCLcBGAs/s72-c/fagitobradipsigeio2018.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/11/blog-post_3207.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/11/blog-post_3207.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy