Τα 6 φρούτα με τη λιγότερη ζάχαρη

Η ζάχαρη είναι ένα απαραίτητο συστατικό στη διατροφή μας, καθώς μας δίνει ενέργεια και τονώνει το αίσθημα της ευεξίας. Χρειάζεται όμως να την καταναλώνουμε με μέτρο, καθώς σε υπερβολικές ποσότητες είναι επιβλαβής για την υγεία.

Η ζάχαρη των φρούτων διαφέρει ως προς την επίδρασή της στον οργανισμό μας από την επεξεργασμένη λευκή ζάχαρη που υπάρχει στα γλυκά ή στα πρόχειρα γεύματα. Για όσους όμως προσέχουν το σάκχαρό τους, όπως τα άτομα με προδιαβήτη ή διαβήτη τύπου 2, είναι αναγκαίος ο περιορισμός της πρόσληψης ζάχαρης από όποια πηγή κι αν προέρχεται.

Ιδανική λύση για να εξασφαλίσετε καλό έλεγχο του σακχάρου και να μην επιβαρύνετε την υγεία σας είναι η επιλογή φρούτων με μικρή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Πατώντας επάνω στις φωτογραφίες της παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε έξι από αυτά –που ταυτόχρονα είναι και πεντανόστιμα!

Πηγή: womenshealthmag.com



1. Αβοκάντο: Είναι πλούσιο σε ωφέλιμα για την καρδιά μονοακόρεστα λιπαρά, αλλά και σε χορταστικές φυτικές ίνες. Μισό αβοκάντο παρέχει 120 θερμίδες και σχεδόν μισό γραμμάριο ζάχαρη.
2. Καρπούζι: Ο «βασιλιάς» του καλοκαιρού δίνει ελάχιστες θερμίδες χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά του σε νερό, ενώ δίνει και αντιοξειδωτικό λυκοπένιο. Ένα φλιτζάνι καρπούζι έχει μόλις 45 θερμίδες και 10 γραμμάρια ζάχαρη.
3. Μήλο: Οι φυτικές ίνες του συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, ενώ παράλληλα μειώνουν την «κακή» LDL χοληστερόλη του αίματος. Ένα μικρό μήλο δίνει 77 θερμίδες και 15 γραμμάρια ζάχαρη.
4. Φράουλες: Οι φράουλες παρέχουν στον οργανισμό μας σημαντική δόση βιταμίνης C και παρά τη γλυκιά τους γεύση παρέχουν μικρή μόνο ποσότητα ζάχαρης. Ένα φλιτζάνι φράουλες δίνει περίπου 50 θερμίδες και 7 γραμμάρια ζάχαρη.
5. Γκρέιπφρουτ: Μόλις μισό γκρέιπφρουτ προσφέρει το 50% της βιταμίνης C που χρειαζόμαστε σε μία ημέρα! Ένα μέτριο φρούτο δίνει 82 θερμίδες και 18 γραμμάρια ζάχαρη.
6. Ντομάτα: Η ζουμερή ντομάτα –η οποία σημειωτέον στη βοτανολογία θεωρείται φρούτο και «ανακηρύχθηκε» λαχανικό μόλις το 1893– είναι από τις καλύτερες πηγές λυκοπενίου στη διατροφή μας και μάλιστα η δράση της αντιοξειδωτικής ουσίας ενισχύεται όταν η ντομάτα μαγειρεύεται. Ένα φλιτζάνι ντομάτα δίνει 32 θερμίδες και μόνο 5 γραμμάρια ζάχαρη.
grizosgatos

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1738,ΑΝΔΡΑΣ,301,ΑΡΘΡΑ,641,ΑΣΤΕΙΑ,46,ΑΧΑΪΑ,322,ΓΥΝΑΙΚΑ,897,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,243,ΔΙΑΦΟΡΑ,576,ΔΙΕΘΝΗ,4317,ΕΛΛΑΔΑ,6171,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1107,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,759,ΕΡΓΑΣΙΑ,313,ΖΩΔΙΑ,512,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,443,ΚΡΗΤΗ,635,ΚΥΠΡΟΣ,529,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,58,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,525,ΠΑΙΔΙ,269,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,251,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,212,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,422,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1166,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,363,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,172,ΣΙΝΕΜΑ,75,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,936,ΣΧΕΣΕΙΣ,363,ΤΑΞΙΔΙΑ,313,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,666,ΥΓΕΙΑ,1720,ΧΡΗΣΙΜΑ,52,AUTOMOTO,770,LIFESTYLE,1158,MEDIA,1151,PEOPLE,61,VIRAL,127,
ltr
item
istioforos news : Τα 6 φρούτα με τη λιγότερη ζάχαρη
Τα 6 φρούτα με τη λιγότερη ζάχαρη
https://1.bp.blogspot.com/-lqt108GQXJg/WzUyuwvI_-I/AAAAAAAA5Yo/au0o-C5dsl0DE94ug3MqwixZrDOa55QAgCLcBGAs/s640/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-lqt108GQXJg/WzUyuwvI_-I/AAAAAAAA5Yo/au0o-C5dsl0DE94ug3MqwixZrDOa55QAgCLcBGAs/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/11/6_6.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/11/6_6.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy