$type=grid$la=hide$h=400$cm=hide$a=hide$count=3$sn=0$rm=0$show=home

Αύξηση μυικής μάζας. Ποια τρόφιμα συμβάλλουν στο «χτίσιμο» των μυών και στην προστασία της υγείας

Για να αυξηθεί η μυική μάζα, εκτός από γυμναστική χρειάζεται συνεχής ενυδάτωση του οργανισμού και η κατάλληλη διατροφή.

Έρευνες δείχνουν, ότι συγκεκριμένες τροφές πλούσιες σε κάλιο, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και άλλα συστατικά συμβάλλουν στο «χτίσιμο» και στη διατήρηση των μυών.
Φρούτα: Το πεπόνι, τα πορτοκάλια, οι μπανάνες, τα ακτινίδια αλλά και αποξηραμένα φρούτα όπως τα δαμάσκηνα ή τα βερίκοκα, είναι πλούσια σε κάλιο. Το κάλιο είναι ανόργανο άλας, που ισορροπεί τους ηλεκτρολύτες στο σώμα. ‘Έτσι, προάγεται η ανάπτυξη των πρωτεϊνών των μυών.
Φρούτα με μεγάλη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, όπως τα σταφύλια, τα κεράσια, τα αχλάδια και ο ανανάς, τροφοδοτούν τον οργανισμό με ενέργεια.
Είναι σημαντικό να παρέχετε στον οργανισμό ενέργεια μέσω της διατροφής, ειδάλλως θα αντλήσει ενέργεια από τους μυς και θα αποδυναμωθούν.
Οι ειδικοί συνιστούν σε όσους γυμνάζονται, να καταναλώνουν φρούτα με υδατάνθρακες, καθώς ο πιο υγιεινός τρόπος να βοηθήσουν τη μυική ενδυνάμωση τους.
Άλλα φρούτα που συμβάλλουν στο «χτίσιμο» των μυών, είναι τα μήλα, τα μάγνκο, τα γκρέιπ φρουτ και τα μούρα.
Είναι πλούσια σε φλαβονοειδή και καροτενοειδή, που αποτοξινώνουν το σώμα.
Τα αντιοξειδωτικά τρόφιμα, είναι ιδανικά για να βοηθήσουν τους  μυς να αναπτυχθούν. Η έντονη άσκηση προκαλεί χημικές αντιδράσεις που σε κάποιες περιπτώσεις βλάπτουν τα κύτταρα. Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν από την καταστροφή τους.

Βοδινό κρέας: Το βοδινό κρέας είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και σίδηρο. Η κατανάλωσή του διευκολύνει την μεταφορά του οξυγόνου στο σώμα και με αυτό τον τρόπο περιορίζεται το αίσθημα κόπωσης ή εξάντλησης.
Στο βοδινό κρέας ανακαλύφθηκε ένα συστατικό που συμβάλλει στην ενδυνάμωση των μυών. Πρόκειται για πολυακόρεστο λιπαρό οξύ, που υπάρχει στις αγελάδες, στις κατσίκες και στα πρόβατα. Ονομάζεται συζευγμένο λινολεϊκό οξύ ή CLA. Η συγκεκριμένη ουσία βοηθάει στην απώλεια του περιττού βάρους και συγχρόνως στην αύξηση της μυικής μάζας.
Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1588,ΑΝΔΡΑΣ,305,ΑΡΘΡΑ,765,ΑΣΤΕΙΑ,52,ΑΧΑΪΑ,343,ΓΥΝΑΙΚΑ,945,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,112,ΔΙΑΦΟΡΑ,402,ΔΙΕΘΝΗ,4081,ΕΘΝΙΚΑ,356,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,39,ΕΛΛΑΔΑ,7408,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,492,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,763,ΕΡΓΑΣΙΑ,103,ΖΩΔΙΑ,623,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,566,ΚΡΗΤΗ,530,ΚΥΠΡΟΣ,787,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,87,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,792,ΠΑΙΔΙ,290,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,339,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,342,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,492,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,2075,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,441,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,177,ΣΙΝΕΜΑ,86,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,984,ΣΧΕΣΕΙΣ,379,ΤΑΞΙΔΙΑ,360,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,1019,ΥΓΕΙΑ,1026,ΧΡΗΣΙΜΑ,344,AUTOMOTO,517,LIFESTYLE,734,MEDIA,753,PEOPLE,91,VIRAL,287,
ltr
item
istioforos news - Ιστιοφόρος νέα: Αύξηση μυικής μάζας. Ποια τρόφιμα συμβάλλουν στο «χτίσιμο» των μυών και στην προστασία της υγείας
Αύξηση μυικής μάζας. Ποια τρόφιμα συμβάλλουν στο «χτίσιμο» των μυών και στην προστασία της υγείας
https://1.bp.blogspot.com/-78hGdncnNkU/X0z_eug5iuI/AAAAAAAJ7rM/A4kEVf-4Jy8aV1ZjOG1tyEs8rSr0ixLeACLcBGAsYHQ/s640/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-78hGdncnNkU/X0z_eug5iuI/AAAAAAAJ7rM/A4kEVf-4Jy8aV1ZjOG1tyEs8rSr0ixLeACLcBGAsYHQ/s72-c/1.jpg
istioforos news - Ιστιοφόρος νέα
https://www.istioforosnews.com/2019/10/blog-post_615.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/10/blog-post_615.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy