10 τρόποι να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου μετά τα 40

Όλοι θέλουμε έναν γρήγορο μεταβολισμό που θα μάς εξασφαλίσει αδύνατη μέση και τέλειες αναλογίες, ωστόσο, ως γνωστόν, οι ταχύτητές του μειώνονται όσο μεγαλώνουμε. Την πρώτη μεγάλη αλλαγή την καταλαβαίνεις μόλις περάσεις τα 30-40, όπου αρχίζεις να χάνεις 3-5% της μυικής σου μάζας κάθε χρόνο. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Το σώμα σου δεν θα μπορεί να κάψει τις θερμίδες το ίδιο αποτελεσματικά με όταν ήσουν 15 ή 20. Τα καλά νέα, ωστόσο, είναι ότι κάνοντας μικρές αλλαγές στη διατροφή σου μπορείς να επιταχύνεις και πάλι λίγο το μεταβολισμό σου.

prwino

1. Φάε κάθε 3 ώρες
“Τα σνακ επιταχύνουν το μεταβολισμό σου, καθώς κρατούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σου. Αυτό μειώνει επίσης και τα επίπεδα της ινσουλίνης, της ορμόνης που οφείλεται για την αποθήκευση του λίπους, και στηρίζει την απελευθέρωση της γλυκαγόνης, της ορμόνης που οφείλεται για την καύση του λίπους”, υποστηρίζει η διαιτολόγος, Cassie Bjork.

2. Σταμάτα να μετράς θερμίδες
“Είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις. Όταν στερείς από το σώμα σου την ενέργεια που χρειάζεται, στην πραγματικότητα αυτό αρχίζει να την εξοικονομεί, επιβραδύνοντας έτσι το μεταβολισμό. Είναι πιο πιθανό τότε να έχεις λιγούρες και συχνούς πονοκεφάλους”, υποστηρίζει η Cassie.

giaourti-prwino

3. Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό
“Οι μεταβολικές λειτουργίες επιβραδύνουν κατά τη διάρκεια του ύπνου, γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να αναπληρώνετε σωστά το σώμα σας με ένα θρεπτικό πρωινό, ώστε να ξαναενεργοποιηθούν”, δηλώνει η διατροφολόγος Rachael DeVaux

4. Πες το νερό, νεράκι
“Εάν το σώμα σου είναι ενυδατωμένο, θα έχεις περισσότερη ενέργεια, που σημαίνει ότι θα καις περισσότερες θερμίδες όταν κοιμάσαι”, υποστηρίζει η Dr. Lauren Beardsley.

FASOLIA-OSPRIA

5. Κάνε τα φασόλια τον καλύτερό σου φίλο
“Τα φασόλια αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, δύο θρεπτικά συστατικά τα οποία τελικά καίνε πολλές θερμίδες κατά τη διάρκεια της χώνεψης”, λέει η DeVaux.


6. Μην ξεχνάς τα μονοακόρεστα λιπαρά
Αναφερόμαστε στα ‘καλά’ λιπαρά, τα οποία περιέχονται σε τροφές, όπως το ελαιόλαδο, το ταχίνι, οι ξηροί καρποί και το αβοκάντο. “Επιταχύνουν το μεταβολισμό, καίγοντας λίπος”, δηλώνει η DeVaux. “Όταν καταναλώνετε μονοακόρεστα λιπαρά κάθε φορά που τρώτε, επιβραδύνετε την αφομοίωση του σακχάρου στην κυκλοφορία του αίματος “, εξηγεί η Bjork. “Αυτό προάγει τα σταθερά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και ενισχύει το μεταβολισμό για ώρες μετά το φαγητό”, συνεχίζει.

7. Φάε κατιτίς πριν τον ύπνο
Κι όμως πλέον δεν θεωρείται απαγορευτικό. Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Φλόριντα ανακάλυψαν ότι οι άνδρες, οι οποίοι κατανάλωναν ένα βραδινό σνακ που περιελάμβανε 30 γραμμάρια πρωτεΐνης είχαν υψηλότερο μεταβολικό ρυθμό σε σύγκριση με εκείνους που δεν έτρωγαν τίποτα. Θέλεις και άλλη δικαιολογία για να ενδώσεις;

Aspartamh

8. Απόφυγε όσο μπορείς τα τεχνητά γλυκαντικά
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Trends in Endocrinology & Metabolism, τα ποτά, τα οποία περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά μπορεί να “μπερδέψουν” τις φυσιολογικές μεταβολικές λειτουργίες του οργανισμού, αυξάνοντας έτσι την όρεξη. Η συμβουλή μας; Πίνε νεράκι όταν διψάς (τα είπαμε και παραπάνω) και προτίμησε να απολαμβάνεις τον καφέ σου σκέτο.

9. Προσπάθησε να τρως κάθε μέρα τις ίδιες περίπου τροφές
Δεν είναι τόσο βαρετό, όσο ακούγεται. Δεν είπαμε κιόλας ότι θα πρέπει να επιλέξεις να τρως ένα πιάτο για το υπόλοιπο της ζωής σου. Απλά φρόντισε να μην τρως τη μία τροφές υψηλές σε υδατάνθρακες και την άλλη να απέχεις τελείως από το θρεπτικό συστατικό αυτό. Έρευνα που διεξήχθη μάλιστα το 2012 από το Πανεπιστήμιο Hebrew έδειξε ότι τα ποντίκια, τα οποία τρέφονταν σποραδικά με τροφές υψηλές σε λιπαρά πήραν περισσότερο βάρος από εκείνα τα οποία έτρωγαν όμοιες τροφές κάθε μέρα.

kinoa

10. Φάε περισσότερη πρωτεΐνη
Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of the American Dietetic Association έδειξε ότι οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες προκαλούν μεγαλύτερη απώλεια μυϊκής μάζας σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες, ενδεχομένως επιβραδύνοντας το μεταβολισμό τους. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως θα πρέπει να γίνεις φανατικό σαρκοφάγο. Μπορείς αντί του κρέατος να προσθέσεις στη διατροφή σου μπρόκολο, κινόα, τόφου και, όπως είπαμε παραπάνω, φασόλια.

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1736,ΑΝΔΡΑΣ,301,ΑΡΘΡΑ,641,ΑΣΤΕΙΑ,46,ΑΧΑΪΑ,322,ΓΥΝΑΙΚΑ,897,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,243,ΔΙΑΦΟΡΑ,576,ΔΙΕΘΝΗ,4317,ΕΛΛΑΔΑ,6169,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1107,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,759,ΕΡΓΑΣΙΑ,313,ΖΩΔΙΑ,512,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,443,ΚΡΗΤΗ,635,ΚΥΠΡΟΣ,529,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,58,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,525,ΠΑΙΔΙ,269,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,251,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,212,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,422,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1166,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,363,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,172,ΣΙΝΕΜΑ,75,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,936,ΣΧΕΣΕΙΣ,363,ΤΑΞΙΔΙΑ,313,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,666,ΥΓΕΙΑ,1719,ΧΡΗΣΙΜΑ,52,AUTOMOTO,770,LIFESTYLE,1158,MEDIA,1151,PEOPLE,61,VIRAL,127,
ltr
item
istioforos news : 10 τρόποι να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου μετά τα 40
10 τρόποι να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου μετά τα 40
https://2.bp.blogspot.com/-hZEWvJPAfms/XHV5jyFsJPI/AAAAAAABr8U/Iq7C1qsrRyIEhq-U8fCUtyNXmLyYB7tWQCLcBGAs/s640/1-197.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-hZEWvJPAfms/XHV5jyFsJPI/AAAAAAABr8U/Iq7C1qsrRyIEhq-U8fCUtyNXmLyYB7tWQCLcBGAs/s72-c/1-197.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/10/10-40.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/10/10-40.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy