Ποιά λαχανικά είναι πιο θρεπτικά όταν μαγειρεύονται

H φρέσκια σαλάτα με μια απλή βινεγκρέτ είναι ο πιο υγιεινός τρόπος να απολαύσεις τα λαχανικά σου, σωστά; Και ναι και όχι.

Ενώ τα περισσότερα λαχανικά είναι καλό να τα απολαμβάνουμε ωμά, υπάρχουν μερικά που είναι πολύ πιο θρεπτικά μόλις μαγειρευτούν, σύμφωνα με τη γιατρό Marlynn Wei.

1. Μελιτζάνα

Η ψητή μελιτζάνα είναι πολύ πιο πλούσια σε αντιοξειδωτικά από την ωμή ή τη βραστή. Μην ξεχάσεις να ρίξεις αλατάκι πριν τη μαγειρέψεις προκειμένου να ξεφορτωθείς την πολλή υγρασία και την πίκρα.

2. Κόκκινες πιπεριές

Ενώ στην ωμή εκδοχή τους περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C, οι μαγειρεμένες πιπεριές υπερτερούν σε καροτενοειδή και φερουλικό οξύ. Απόφυγε να τις βράσεις, καθώς έτσι χάνουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά και επίλεξε καλύτερα να τις ψήσεις.

3. Αγκινάρες

Μαγείρεψε τις αγκινάρες στον ατμό προκειμένου να ενισχύσεις τα αντιοξειδωτικά τους. Απόφυγε να τις τηγανίσεις, καθώς έτσι θα καταστραφούν τα φλαβονοειδή, ένα είδος αντιοξειδωτικού.

4. Κουνουπίδι

Το φρέσκο κουνουπίδι έχει 30% περισσότερη πρωτεΐνη και πολλούς διαφορετικούς τύπους αντιοξειδωτικών, όπως η κουρσετίνη. Το μαγείρεμα του κουνουπιδιού όμως αυξάνει τα επίπεδα ινδόλης, η οποία προστατεύει από τον καρκίνο. Απόφυγε βέβαια να το βράσεις, καθώς με αυτή τη μέθοδο μαγειρέματος χάνει τα περισσότερα αντιοξειδωτικά. Προτίμησε να το μαγειρέψεις στον ατμό για να διατηρήσεις τα θρεπτικά του συστατικά.

5. Καρότα

Μαγείρεψε τα καρότα σου για να πάρεις περισσότερη βήτα-καροτίνη, ένα αντιοξειδωτικό που μετατρέπεται στο σώμα σε βιταμίνη Α και κάνει θαύματα για τα μάτια και το ανοσοποιητικό σύστημα.

6. Ντομάτες

Μαγείρεψε τις ντομάτες για να απελευθερώσεις υψηλότερα επίπεδα λυκοπενίου και αντιοξειδωτικά. Το λυκοπένιο απαντάται σε κόκκινα φρούτα και λαχανικά όπως το καρπούζι, η κόκκινη πιπεριά και η παπάγια και λέγεται ότι προστατεύει από τον καρκίνο. Οι ωμές ντομάτες μπορεί να περιέχουν λιγότερα αντιοξειδωτικά, αλλά περισσότερη βιταμίνη C.

Από: Βίκυ Χριστοπούλου

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,2322,ΑΝΔΡΑΣ,303,ΑΡΘΡΑ,674,ΑΣΤΕΙΑ,48,ΑΧΑΪΑ,332,ΓΥΝΑΙΚΑ,929,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,336,ΔΙΑΦΟΡΑ,611,ΔΙΕΘΝΗ,4567,ΕΘΝΙΚΑ,38,ΕΛΛΑΔΑ,5988,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1021,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,914,ΕΡΓΑΣΙΑ,352,ΖΩΔΙΑ,532,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,464,ΚΡΗΤΗ,586,ΚΥΠΡΟΣ,614,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,64,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,802,ΠΑΙΔΙ,278,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,296,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,256,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,453,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1610,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,399,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,173,ΣΙΝΕΜΑ,83,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,953,ΣΧΕΣΕΙΣ,370,ΤΑΞΙΔΙΑ,338,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,848,ΥΓΕΙΑ,1068,ΧΡΗΣΙΜΑ,165,AUTOMOTO,868,LIFESTYLE,1313,MEDIA,713,PEOPLE,77,VIRAL,182,
ltr
item
istioforos news : Ποιά λαχανικά είναι πιο θρεπτικά όταν μαγειρεύονται
Ποιά λαχανικά είναι πιο θρεπτικά όταν μαγειρεύονται
https://4.bp.blogspot.com/--BupUHjerFI/WoxeFLEJWfI/AAAAAAAAVoc/MjQdl5waeew383gxdQCMbZ9wmrxBlpxBgCLcBGAs/s640/1.jpg
https://4.bp.blogspot.com/--BupUHjerFI/WoxeFLEJWfI/AAAAAAAAVoc/MjQdl5waeew383gxdQCMbZ9wmrxBlpxBgCLcBGAs/s72-c/1.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/09/blog-post_459.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/09/blog-post_459.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by ΚΕΝΤΡΙΚΗ PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy