7 Αυγ 2019
- Δημ. - 7 Αυγ 2019 - 1:00 μ.μ.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τον πόνο στη φτέρνα;


Χειρότερος το πρωί γίνεται ο πόνος στο κάτω μέρος της φτέρνας λόγω της ακαμψίας κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αιτίες

Ο πόνος στο σημείο αυτό μπορεί να έχει πολλές αιτίες. Οι πιο συχνές είναι:


Τενοντίτιδα του Αχίλλειου: Είναι η φλεγμονή του μεγάλου τένοντα που συνδέει το γαστροκνήμιο μυ με τη φτέρνα.Μελανιά από πέτρα: Ο πόνος θα υποχωρήσει σταδιακά, αρκεί να ξεκουράσετε το πόδι σας όσο περισσότερο μπορείτε.Πελματιαία απονευρωσίτιδα: Προκαλείται από το πολύ τρέξιμο ή τα πολλά άλματα. Ο πόνος εστιάζεται ακριβώς κάτω από τη φτέρνα σας και μπορεί να είναι ήπιος στην αρχή, αλλά αυξάνεται όταν κάνετε τα πρώτα σας βήματα μετά από ανάπαυση (για παράδειγμα, όταν σηκώνεστε από το κρεβάτι).Άκανθα φτέρνας:Όταν η πελματιαία απονευρωσίτιδα συνεχίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να σχηματισθεί άκανθα φτέρνας (συσσώρευση ασβεστίου) εκεί που ο ιστός συνδέεται με το οστό της φτέρνας σας.

Αντιμετώπιση

Ξεκουραστείτε όσο περισσότερο μπορείτε για τουλάχιστον μία εβδομάδα.Βάλτε πάγο στην επώδυνη περιοχή για τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα για 10 με 15 λεπτά, πιο συχνά τις πρώτες μέρες.Δοκιμάστε αναλγητικά και αντιφλεγμονώδη.Να φοράτε παπούτσια με καλή εφαρμογή.Απευθυνθείτε σε ένα φυσικοθεραπευτή για να μάθετε ασκήσεις διατάσεων και ενδυνάμωσης. Αυτές βοηθούν στην αποφυγή της πελματιαίας απονευρωσίτιδας ή της τενοντίτιδας Αχίλλειου από επιστροφή.

Πηγή: healthreport.gr
  • Κάντε like στον istioforo news εδώ

  • loading...
    • Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πώς θα αντιμετωπίσετε τον πόνο στη φτέρνα; Rating: 5 Reviewed By: istioforos news
    Scroll to Top