Αποκαλυπτήρια για την Mercedes W10 του 2019

Η πολυνίκης και παγκόσμια πρωταθλήτρια Formula 1, Mercedes F1, έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου W10 με το οποίο φιλοδοξεί να εξακολουθήσει το επιβλητικό σερί νικών που την έχει αναδείξει ως την απόλυτη κυρίαρχο της νέας υβριδικής εποχής της Formula 1 που ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια.
Η W10 έκανε τα πρώτα της χιλιόμετρα στη βρετανική πίστα των 2,98 χλμ. με το γνώριμο οδηγικό team των Valtteri Bottas ο οποίος προηγήθηκε και τον Lewis Hamilton που ακολούθησε, οι οποίοι έδραξαν την ευκαιρία να κάνουν τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους στο Silverstone πριν τις επίσημες δοκιμές, εκμεταλλευόμενοι το «παράθυρο» που δίνουν οι κανονισμοί για διαφημιστικούς σκοπούς.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes F1, Toto Wolf, σε δηλώσεις του για την W10 ανέφερε ότι οι νέοι κανονισμοί αεροδυναμικής έχουν αυξήσει τις απαιτήσεις για την νέα χρονιά.
«Η νέα χρονιά θα είναι πρόκληση για όλους μας. Οι κανονισμοί έχουν αλλάζει σημαντικά. Έπρεπε να ξεκινήσουμε από το μηδέν, και να αποδείξουμε ξανά την αξία μας στους ανταγωνιστές μας αλλά και να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας για ακόμα μία φορά. Ξεκινάμε τη σεζόν με μηδέν βαθμούς, δεν παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο και δεν κατατρυχόμαστε από καμία αίσθηση ότι η κορυφή μας οφείλεται εκ των προτέρων. Για την ακρίβεια, με τις αλλαγές που έχουν γίνει στους κανονισμούς κάθε ομάδα έχει τις ίδιες ελπίδες για τον τίτλο εξ ου και τις αντιμετωπίζουμε όλες ως πιθανές απειλές».
Το στέλεχος της γερμανικής ομάδας συμπλήρωσε επίσης ότι «Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης για να δούμε κατά πόσο οι προσομοιώσεις μας και οι προσδοκίες μας θα ευοδωθούν στην πράξη. Θα αφοσιωθούμε στους εαυτούς μας, θα επιχειρήσουμε να χτίσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου και ευελπιστώ ότι θα είμαστε έτοιμοι όταν ξεκινήσει η αγωνιστική δράση στη Μελβούρνη».
Σε ό,τι αφορά το μονοθέσιο αυτό καθ΄αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τις προσαρμογές που έχουν υλοποιηθεί στην αεροδυναμικής βάσει των νέων κανονισμών η W10 διατηρεί, πολλά μέρη της αρχιτεκτονικής αλλά και το ίδιο μεταξόνιο με την προκάτοχό της.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας James Allison ανέφερε χαρακτηριστικά: «μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι η υλοποίηση στη W10 είναι σαφώς βελτιωμένη. Κάθε εξάρτημα επανασχεδιαστηκε και βελτιστοποιήθηκε, επιτρέποντάς μας μια αεροδυναμική βελτίωση που ξεπερνά ακόμα και τις προσδοκίες μας σε σχέση με τους φυσικούς περιορισμούς που επιβάλλει ο σχεδιασμός του 2018».
Πέρα ωστόσο από τις επιβεβλημένες αλλαγές σε επίπεδο αεροδυναμικής και τις βελτιώσεις που έχουν συντελεστεί σε κάθε επίπεδο, η W10 επωφελείται και από μια σημαντικά αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος.
«Υλοποιήσαμε βελτιώσεις στο σύστημα ψύξης της μονάδας ισχύος οι οποίες θα διαδραματίσουν το δικό τους ρόλο στην αεροδυναμική υπόσταση του μονοθεσίου, παρέχοντας παράλληλα πλεονεκτήματα σε επίπεδο αποδοτικότητας. Παράλληλα βελτιώσεις έχουν γίνει στο θάλαμο καύσης και στο στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ έχουν πραγματοποιηθεί αναβαθμίσεις ως προς την αποδοτικότητά του. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα ERS ενώ η δομή των MGU-H και MGU-K και της μονάδας ισχύος εν συνόλω λειτουργεί πλέον πιο αποδοτικά, συμβάλλοντας στην καλύτερη διαχείριση και αξιοποίηση της ενέργειας κατά τη διάρκεια του αγώνα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andy Cowell επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της Mercedes-AMG F1.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς η διαθεσιμότητα καυσίμων έχει  αυξηθεί κατά 5 κιλά στα 110 κιλά, στοιχείο που όμως σύμφωνα με τον Α. Cowell μπορεί και να μην αξιοποιηθεί χάρη στη δεδομένη αποδοτικότητας των κινητήριων συνόλων και των πλεονεκτημάτων που συνεπάγεται το χαμηλότερο βάρος.

«Αν έχεις ένα αποδοτικό κινητήρα και αποδοτική αεροδυναμική, έχεις τη δυνατότητα να ξεκινήσεις τον αγώνα με λιγότερα από 110 κιλά καυσίμου. Κάθε πέντε κιλά λιγότερου βάρους ισοδυναμούν με όφελος 2/10ων  του δευτερολέπτου σε χρόνο ανά γύρο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει αυτομάτως μια ανταμοιβή αν εκκινήσεις έναν αγώνα με όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

COMMENTS

Όνομα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ,1843,ΑΝΔΡΑΣ,301,ΑΡΘΡΑ,644,ΑΣΤΕΙΑ,46,ΑΧΑΪΑ,334,ΓΥΝΑΙΚΑ,905,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,260,ΔΙΑΦΟΡΑ,577,ΔΙΕΘΝΗ,4527,ΕΛΛΑΔΑ,6475,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,1089,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ,788,ΕΡΓΑΣΙΑ,319,ΖΩΔΙΑ,517,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,463,ΚΡΗΤΗ,670,ΚΥΠΡΟΣ,540,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,60,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,568,ΠΑΙΔΙ,273,ΠΑΡΑΞΕΝΑ,256,ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ,214,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,426,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,1246,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,369,ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,172,ΣΙΝΕΜΑ,75,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,942,ΣΧΕΣΕΙΣ,366,ΤΑΞΙΔΙΑ,320,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΗ,694,ΥΓΕΙΑ,1738,ΧΡΗΣΙΜΑ,82,AUTOMOTO,787,LIFESTYLE,1184,MEDIA,1175,PEOPLE,64,VIRAL,129,
ltr
item
istioforos news : Αποκαλυπτήρια για την Mercedes W10 του 2019
Αποκαλυπτήρια για την Mercedes W10 του 2019
https://2.bp.blogspot.com/-xEkIZ28H-wI/XGRj0DwwgsI/AAAAAAAJs0I/ZJUVGCOrySs16HLUeUEdk2E46NbiSAPtgCLcBGAs/s640/M182611-1024x683.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-xEkIZ28H-wI/XGRj0DwwgsI/AAAAAAAJs0I/ZJUVGCOrySs16HLUeUEdk2E46NbiSAPtgCLcBGAs/s72-c/M182611-1024x683.jpg
istioforos news
https://www.istioforosnews.com/2019/02/mercedes-w10-2019.html
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/
https://www.istioforosnews.com/2019/02/mercedes-w10-2019.html
true
8450452528644144786
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνέχεια.. Reply Cancel reply Delete by Home PAGES POSTS View All ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy