• ΡΟΗ

    12 Ιουλ 2018
    - Δημοσιεύτηκε - 12 Ιουλ 2018 - 1:15 μ.μ.

    Test: Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS

    Οδηγούμε στους ελληνικούς δρόμους το Kona, το μοντέρνο μοντέλο με το οποίο η Hyundai μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των μικρών SUV και αναφέρουμε!
    ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1), ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
    Η εμπορική του πορεία στη χώρα μας ξεκίνησε πρόσφατα και όπως καταλαβαίνετε, στις ημέρες που κυκλοφορήσαμε μαζί του τράβηξε αρκετές φορές το βλέμμα. Η Κορεάτικη μάρκα έχει «γράψει χιλιόμετρα» στην κατηγορία των SUV με μοντέλα όπως το Santa Fe και το Tucson που έχουν κερδίσει το ελληνικό κοινό, παράδοση πάνω στην οποία πατάει και ο μικρότερος σε μέγεθος απόγονός τους.

    Πόσο μικρότερος; Το μήκος του 5θυρου αμαξώματος του Kona είναι στα 4.165mm, το πλάτος στα 1.800μm και το ύψος στα 1.550mm. Συνθέτουν ένα καλαίσθητο και μοντέρνο σύνολο, που διαφοροποιείται αισθητά από τους αντιπάλους του σε αυτή την άκρως ανταγωνιστική κατηγορία. Στο δυναμικό του «πρόσωπο» προκαλούν αίσθηση τα φωτιστικά σώματα που χωρίζονται σε τρία μέρη, με τα πολύ λεπτά LED στο ύψος του καπό να κλέβουν την παράσταση.
    hyundai-kona-h640tall
    Αξιοσημείωτα είναι επίσης τα υπερτονισμένα σκουρόχρωμα πλαστικά που «αγκαλιάζουν» τους προβολείς κι έπειτα απλώνονται πάνω στους θόλους των τροχών. Και τέλος, η λεπτή λωρίδα που πλαισιώνει την εξαγωνική γρίλια.
    Μία ασυνήθιστη ομοιομορφία, μία αισθητική αναλογία στους διαχωρισμούς των φωτιστικών σωμάτων και την επέκταση των πλαστικών συναντάμε και στο πίσω μέρος.  Εκεί το βλέμμα αιχμαλωτίζει και η αλουμινένια «ποδιά» στον προφυλακτήρα ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι η διχρωμία. Χαρακτηριστικό κάθε άλλο παρά συνηθισμένο στη «συντηρητική» Hyundai που δείχνει ξεκάθαρα πόσο θέλει να αλλάξει σελίδα με αυτό το μοντέλο. Συνολικά το Kona προσφέρεται με 28 διαφορετικούς συνδυασμούς.
    Hyundai-Kona-b640
    Στον εσωτερικό κόσμο διακρίνεται το σχεδιαστικό μοτίβο που ακολουθεί γενικότερα η μάρκα, όμως με ευχάριστη αίσθηση, εργονομία, εξαιρετική συναρμογή και καλή ποιότητα υλικών αν και θα μπορούσαν να υπάρχουν περισσότερα μαλακά στην αφή πλαστικά. Τα χρωματιστά πλαίσια και ραφές συνεισφέρουν στη μοντέρνα εικόνα ενώ στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής 5, 6 ή 8 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) από την οποία μπορείτε να χειριστείτε το εύχρηστο σύστημα πολυμέσων.
    hyundai-kona-i640
    Το μεταξόνιο των 2.600mm αποτελεί αρωγό στην επίτευξη ευρυχωρίας, αρκετά ικανοποιητικής για compact SUV. Τέσσερις ενήλικες ταξιδεύουν με περίσσια άνεση, με χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Στα συν είναι και ο χώρος αποσκευών των 361 lt,που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.143 lt.
    hyundai-kona-g640tall
    Ως εδώ καλά με τα θεατά, τι γίνεται όμως με τα αθέατα; Το Kona πατάει σε εντελώς νέα πλατφόρμα, η οποία υποστηρίζει και ηλεκτρική τεχνολογία, άλλωστε εκεί θα πατά και το Kona EV. Υποστηρίζει όμως και τετρακίνηση, δίνοντας στη Hyundai τη δυνατότητα να «παίξει» πολύ με τις δυνατότητες του εν λόγω μοντέλου. Στην έκδοση που είχαμε στα χέρια μας, είχε κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα, εφοδιαζόταν με τον σπιρτόζο 1000άρη T-GDI βενζίνης των 120 ίππων, που συνεργαζόταν με εξάρι μηχανικό κιβώτιο.
    hyundai-kona-e640
    Το συγκεκριμένο υπέρ-τροφοδοτούμενο 3κύλινδρο σύνολο σίγουρα «κουμπώνει» καλύτερα στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς και εξασφαλίζει πως το Kona δεν θα υστερήσει όταν χρειαστεί. Η λειτουργία του ήταν γραμμική, χωρίς να ανεβάζει ενοχλητικά ντεσιμπέλ ανεβάζοντας και στροφές.
    hyundai-kona-ourtest-c640
    Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση και παρά την αίσθηση ασφάλειας που χαρίζει με τα πατήματά του υπό φυσιολογικές συνθήκες, είναι σαφές πως το Kona δεν είναι φτιαγμένο για «ειδικές διαδρομές» Θα χαρίσει όμως ξέγνοιαστες μετακινήσεις σε αστικό τοπίο, εθνικό αλλά και επαρχιακό δίκτυο, άνετα και ασφαλή ταξίδια. Με όπλο του και τον πλούσιο εξοπλισμό, από τη βασική του κιόλας έκδοση – την Style. Τα επόμενα σκαλοπάτια είναι οι εκδόσεις Premium και Dinstictive με τα τεχνολογικά «καλούδια» τα οποία ενσωματώνονται στο Kona να αφορούν μεταξύ άλλων Premium Ηχοσύστημα KRELL, Head-up display, ασύρματη φόρτιση και το κυριότερο: το Hyundai SmartSense. Αυτό ενσωματώνει ηλεκτρονικούς φύλακες αγγέλους όπως το Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (FCAA) για την αποφυγή συγκρούσεων, το σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου, Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού κ.α.
    hyundai-kona-d640
    Το νέο Hyundai Kona προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από τα 16.590 ευρώ.
    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
    Κινητήρας: 998 cc
    Ισχύς: 120 PS/6.000 rpm
    Ροπή: 17.5 kgm/1.500-4.000 rpm
    Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
    Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
    Επιτάχυνση 0-100 km/h: 12.0 sec
    Τελική ταχύτητα: 181 km/h
    Μεικτή κατανάλωση: 5.2 l/100 km
    Εκπομπές CO2: 117 gr/km
    Βάρος: 1.684 kg
    Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.165/1.800/1.550 mm
    Μεταξόνιο: 2.600 mm
    Χώρος αποσκευών: 361 lt
    Τιμή: 16.590€
    hyundai-kona-ourtest-b640

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


  • Κάντε like στον istioforo news εδώ

  • loading...
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Test: Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS Rating: 5 Reviewed By: istioforos news

    Scroll to Top