• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    23 Ιουν 2018
    - Δημοσιεύτηκε, 23 Ιουν 2018 - 3:07 μ.μ.

    Οι κανόνες για «καυτό» σεξ

    Όταν κάνεις έρωτα, το σώμα σου κατακλύζεται από ορμόνες και συμβαίνουν βιολογικές αλλαγές που μπορούν να καταπραΰνουν τον πόνο και τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σου, ακόμη και να μειώσουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου – λες και χρειάζεσαι δικαιολογίες για να απολαύσεις το καλύτερο σεξ της ζωής σου. Το να είσαι υγιής δεν ήταν ποτέ τόσο διασκεδαστικό! Δες τις συμβουλές μας για να ανανεώσεις τη σεξουαλική σου ζωή βασισμένες στις έρευνες. Άλλωστε, καλοκαίρι και καυτό σεξ πάνε μαζί!
    1. Οι εφαρμογές
    Θέλεις μια καυτή ερωτική ζωή; Άρπαξε το τηλέφωνο του φίλου σου και πήγαινε στο app store! Υπάρχει το Sex Drive (1,99 στο iTunes μόνο για iOS), που μεταδίδει συγκεκριμένους ήχους (ονομάζονται binaural ή αμφιωτικοί) που σε βοηθούν να ερεθιστείς ακόμη περισσότερο και το 69 Positions Lite (δωρεάν στο iTunes), που προσφέρει 26 (αναβαθμισμένο 113!) πλήρως εικονογραφημένες στάσεις.
    2. Η ψυχολογία της αποκάλυψης
    Για να βεβαιωθείς ότι είστε και οι δύο άνετα και στην ίδια φάση, χρειάζεται μια αίσθηση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας. Πες στο σύντροφό σου τι σε ερεθίζει και τι όχι, μοιράσου μαζί του τις βαθύτερες φαντασιώσεις σου και ενθάρρυνέ τον να κάνει το ίδιο. Όσο περισσότερο ανοίγεστε και οι δύο τόσο περισσότερο θα μπορείτε να ευχαριστείτε ο ένας τον άλλο. Επίσης, το να είσαι συναισθηματικά ικανοποιημένη μέσα στη σχέση κάνει θαύματα στην ερωτική σου διάθεση, αποκαλύπτεται σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism.

    3. Ωκυτοκίνη – η ορμόνη που φτιάχνει τη σχέση σου
    Μην ανησυχείς – κι εκείνος απολαμβάνει την αγκαλιά. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες εκκρίνουν την ωκυτοκίνη στη διάρκεια του σεξ, δηλαδή την «ορμόνη της αγκαλιάς» που βοηθά τις νέες μαμάδες να δεθούν συναισθηματικά με τα μωρά τους. Τι σημαίνει αυτό για τον δικό σου; Σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης, η ωκυτοκίνη αυξάνει την επιθυμία του για στενή επαφή και εμπιστοσύνη, οδηγώντας στην κουβεντούλα και τις αγκαλιές μετά την πράξη! Οι αγκαλιές και η σωματική επαφή συμβάλλουν, επίσης, στη συνολική αίσθηση ικανοποίησης στη σχέση… που μπορεί να σημαίνει μόνο καλά πράγματα για την κρεβατοκάμαρα.
    4. Αρσενικό και παλιά δαντέλα
    Όσο βολικές και άνετες κι αν είναι οι βαμβακερές σου πιτζαμούλες, δεν είναι το ακαταμάχητο συνολάκι για το σύντροφό σου. Σε έρευνα που έκανε η βρετανική εταιρεία πολυτελών εσωρούχων Bluebella βρέθηκε πως, παρότι οι άνδρες λατρεύουν το μετάξι, τα έντονα χρώματα και τους φιόγκους, οι γυναίκες προτιμούν κυρίως πιο διακριτικά εσώρουχα και βολικά σουτιέν σε ουδέτερα χρώματα. Μην ξεχνάς: οι άνδρες είναι οπτικοί τύποι, εκμεταλλεύσου το.
    5. Τα ευαίσθητα σημεία σας
    Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Κεμπέκ χρησιμοποίησαν το απαλό άγγιγμα, την πίεση και τη δόνηση σε 30 υγιείς γυναίκες ηλικίας από 18 έως 35 ετών για να ελέγξουν την ευαισθησία ορισμένων περιοχών του γυναικείου σώματος.
    6. Πάρε πρωτοβουλία
    Μη διστάζεις να είσαι εσύ που θα ξεκινήσεις τα παιχνίδια κάτω από το σεντόνι – πίστεψέ μας, θα σου είναι ευγνώμων. Σε μελέτη της η Shari Dworkin, γιατρός κοινωνιολόγος στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, βρήκε πως, παρότι μόνο το 25% των φοιτητριών έκαναν την πρώτη κίνηση, το 72% των ανδρών εύχονταν οι κοπέλες τους να έπαιρναν συχνότερα πρωτοβουλία στο κρεβάτι. Για την ακρίβεια, η έρευνα δείχνει επανειλημμένα πως, παρά τη φύση της σχέση σας και το ποιος ξεκινάει το παιχνίδι, όσο πιο συχνά παίρνει κάποιος αυτόν το ρόλο τόσο πιο ευχαριστημένοι θα είστε και οι δύο.
    7. Δώσε ένα γεμάτο φιλί
    Ναι, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να έρθετε πιο κοντά συναισθηματικά και να σας φτιάξει τη διάθεση για μια καυτή νύχτα, το ήξερες όμως πως τα φιλιά αντιστοιχούν και σε προπόνηση; «Έρευνα δείχνει πως το παθιασμένο φιλί αυξάνει με υγιεινό τρόπο τους καρδιακούς σου παλμούς ενώ πέφτει και η αρτηριακή σου πίεση» επισημαίνει η Andrea Demirjian, συγγραφέας του Kissing: Everything you ever wanted to know about one of life’ s sweetest pleasures. Επιπλέον, διώχνει τον πονοκέφαλο και τις κράμπες, ενώ καταπολεμά ακόμη και την τερηδόνα (το σάλιο που εκκρίνεται με τα φιλιά βοηθά στην απομάκρυνση της πλάκας).

    8. Απομακρύνσου
    Για να αναθερμάνεις τη σχέση σας, οργάνωσε μια μικρή απόδραση… μόνη σου! Σε έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο (Blue Rainbow Aparthotels) αναφέρεται πως ζευγάρια που περνούν μία ή δύο νύχτες το μήνα χωριστά έκαναν έρωτα 110 φορές το χρόνο, σχεδόν διπλάσιες φορές από τα ζευγάρια που χωρίζονταν για λιγότερες από 12 φορές το χρόνο. Μία από τις εξηγήσεις που έδωσαν οι ερευνητές; Μακριά από τις ανησυχίες και τα βάσανα της καθημερινότητας, επιστρέφεις στο σπίτι με μεγαλύτερη διάθεση και λιγότερο άγχος.
    9. Τα νέα αφροδισιακά
    Αν θέλεις κάτι πραγματικά αφροδισιακό, δοκίμασε την ντομάτα! Αυτό το ζουμερό φρούτο-λαχανικό βοηθά να ηρεμήσει η νευρικότητα πριν από το σεξ και βελτιώνει το μυϊκό έλεγχο, κάτι που μπορεί να βοηθήσει σε πάρα πολλά πράγματα μέσα στα σεντόνια. Ή μήπως να δοκίμαζες λίγο αβοκάντο; Η υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη Ε μπορεί να εντείνει τη διέγερση και να βελτιώσει την ποιότητα του οργασμού.
    10. Ρίξ’ το στο διάβασμα
    Σύμφωνα με επιστημονική έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση The Journal of Sex Research and Psychologiacal Bulletin, οι γυναίκες που διαβάζουν ρομαντικά και ερωτικά μυθιστορήματα κάνουν κατά 74% περισσότερο σεξ με τους συντρόφους τους συγκριτικά μ’ εκείνες που δε διαβάζουν, αφού έχουν περισσότερες φαντασιώσεις. Είτε είναι κάτι κλασικό (δοκίμασε D. H. Lawrence ή Anais Nin – θα εκπλαγείς από το πόσο θα σου αρέσουν) είτε και κάτι πιο ποιητικό (ο Pablo Neruda είναι μια εξαιρετική επιλογή), το να διαβάζετε δυνατά αποσπάσματα ο ένας στον άλλο μπορεί να είναι απίστευτα σέξι.
    11. Οι αισθησιακές μυρωδιές
    Τι συστήνουν οι ειδικοί: βανίλια (η χαλαρωτική της μυρωδιά αυξάνει την ερωτική διέγερση), δυόσμο (για να μείνεις σε εγρήγορση και ενεργητική στο κρεβάτι), γιασεμί (προετοιμάζει για ρομαντισμό με τη γλυκιά και κατευναστική του ευωδιά) και ylang ylang (αυξάνει τη λίμπιντο). Σκόρπισε μερικά φρέσκα πέταλα στο κρεβάτι σου ή χρησιμοποίησε ένα αρωματικό κερί ή αιθέρια έλαια.
    12. Γυμνάσου
    Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις και θα νιώθεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το σώμα σου – αλλά θα απολαμβάνεις περισσότερο και το σεξ!
    Ανυψώσεις πυέλου
    Δυναμώνει τους μυς που ωθούν και σφίγγουν στα ισχία και στους γλουτούς.
    Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα, τα πέλματα στο πάτωμα ανοιχτά περίπου στο φάρδος των ισχίων και τα δύο σου χέρια δίπλα στα πλευρά σου με τις παλάμες στο πάτωμα. Ανασήκωσε τη λεκάνη σου από το πάτωμα και πίεσε τα ισχία σου όσο πιο ψηλά μπορείς, σφίγγοντας τους γλουτούς σου. Μείνε ψηλά για ένα χρόνο, μετά αργά κατέβασε τη λεκάνη σου στο πάτωμα. Κάνε 8 επαναλήψεις.
    Οκλαδόν
    Κάνει διάταση σε ένα νεύρο που επηρεάζει την ερωτική σου διέγερση και το οποίο διατρέχει το εσωτερικό των μηρών σου. Κάθισε και ένωσε μεταξύ τους τα πέλματά σου. Πιάσε τα δάχτυλα των ποδιών σου και, σπρώχνοντας τη λεκάνη σου προς τα μπροστά, φέρε τα πέλματα προς τη λεκάνη. Ρίξε το κεφάλι προς το στήθος σου και ακούμπησε τα χέρια στους μηρούς σου. Μείνε για 3 βαθιές αναπνοές.
    13. Ταινίες για ενήλικες
    Οι γυναίκες ερεθίζονται όπως και οι άνδρες βλέποντας γυμνό δέρμα. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Μακ Γκιλ στον Καναδά χρησιμοποίησαν τεχνολογία θερμικής απεικόνισης και βρήκαν πως όταν παρακολουθούσαν μια ερωτική ταινία, οι άνδρες ερεθίστηκαν σε περίπου 11 λεπτά και οι γυναίκες σε περίπου 12. 
    Πηγή: shape.gr

    Ίσως σας ενδιαφέρουν

  • Κάντε like στον istioforo news



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Οι κανόνες για «καυτό» σεξ Rating: 5 Reviewed By: istioforos news


    Scroll to Top