• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    8 Μαΐ 2018
    - Δημοσιεύτηκε, 8 Μαΐ 2018 - 8:00 π.μ.

    Πόσα κορεσμένα και τρανς λιπαρά πρέπει να καταναλώνουμε την ημέρα

    Δεν είναι λίγες οι έρευνες που αφορούν το πόσα λιπαρά πρέπει να καταναλώνει ένας άνθρωπος, προκειμένου να διατηρεί έναν υγιή οργανισμό. Σύμφωνα με το προσχέδιο των νέων συστάσεων που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), στην καθημερινή διατροφή ενός ανθρώπου τα κορεσμένα λίπη δεν πρέπει να υπερβαίνουν το 10% και τα λίπη τρανς το 1%.

    Το όριο του 10% ισχύει τόσο για τους ενήλικες όσο και για τα παιδιά. Σε μια τυπική καθημερινή κατανάλωση 2.500 θερμίδων, το 10% αντιστοιχεί σε περίπου 25 γραμμάρια κορεσμένων λιπών.

    Ενδεικτικά, τα 90 γραμμάρια μοσχαριού περιέχουν περίπου 6,1 γραμμάρια κορεσμένου λίπους, ενώ η ίδια ποσότητα ψαριού περιέχει 3,3 γραμμάρια, του τηγανητού ψαριού 2,8 γραμμάρια και του τυριού 6 γραμμάρια. Ένα φλυτζάνι γάλατος με 1% λιπαρά περιέχει 4,6 γραμμάρια κορεσμένου λίπους, ενώ ένα κουταλάκι βούτυρου 2,4 γραμμάρια.

    Οι νέες συστάσεις του ΠΟΥ, τις οποίες αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εντάσσονται στην προσπάθειά του να μειωθούν οι θάνατοι από καρδιαγγειακές αιτίες παγκοσμίως. Περίπου το ένα τρίτο όλων των θανάτων κάθε χρόνο (σχεδόν 55 εκατομμύρια) είναι καρδιαγγειακής αιτιολογίας.

    Όπως είναι ήδη γνωστό, τα κορεσμένα και τα τρανς λιπαρά αποτελούν μια σημαντική πηγή καρδιαγγειακού κινδύνου.

    stogiatro.gr

  • Κάντε like στον istioforo news



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πόσα κορεσμένα και τρανς λιπαρά πρέπει να καταναλώνουμε την ημέρα Rating: 5 Reviewed By: istioforos news


    Scroll to Top