• ΡΟΗ

    11 Μαΐ 2018
    - Δημοσιεύτηκε, 11 Μαΐ 2018 - 11:00 π.μ.

    Black Diet: Γιατί τα «μαύρα» τρόφιμα πρέπει να μπουν στη διατροφή μας

    Τα τρόφιμα ολικής αλέσεως έχουν μπει δυναμικά στη ζωή μας…και όχι άδικα. Αποτελούν βασικό κομμάτι μιας σωστής και ισορροπημένης διατροφής, ενώ παράλληλα προσφέρουν σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό μας. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως αποτελούν έναν πολύτιμο σύμμαχο, καθώς μας εφοδιάζουν με θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε καθημερινά και συμβάλλουν στη καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Επιπλέον, έρχονται διαρκώς στο φως επιστημονικά δεδομένα τα οποία αναδεικνύουν τα οφέλη που έχει για την υγεία μας η κατανάλωση τέτοιων τροφίμων, καθώς η πρόσληψή τους έχει συνδεθεί  με την προστασία από την εμφάνιση διαφόρων παθήσεων, όπως η παχυσαρκία, τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2 και ορισμένες μορφές καρκίνου.
    Τα πιο διαδεδομένα «μαύρα» τρόφιμα είναι:
    Ψωμί ολικής αλέσεως
    Το ψωμί ολικής αλέσεως, περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες. Από έρευνες που έχουν γίνει, διαπιστώθηκε ότι μία διατροφή πλούσια σε ψωμί ολικής αλέσεως προφυλάσσει σημαντικά από καρδιακά νοσήματα, ορισμένες μορφές καρκίνου, υπέρταση και διαβήτη. Το ψωμί ολικής αλέσεως, βοηθάει την σταθεροποίηση των επιπέδων του σακχάρου του αίματος, την ενίσχυση του μεταβολισμού, τη διατήρηση ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους, τη μείωση της κακής χοληστερίνης και τη πρόληψη της δυσκοιλιότητας. Επιπλέον, προσφέρει στον οργανισμό πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, φώσφορο και ασβέστιο. Τέλος, είναι πλούσιο σε φυτικό σίδηρο.

    Ίσως σας ενδιαφέρουν

    loading...
  • Κάντε like στον istioforo news



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Black Diet: Γιατί τα «μαύρα» τρόφιμα πρέπει να μπουν στη διατροφή μας Rating: 5 Reviewed By: istioforos news


    Scroll to Top