• ΡΟΗ

    11 Μαΐ 2018
    - Δημοσιεύτηκε, 11 Μαΐ 2018 - 8:27 π.μ.

    καταναλωτές την έκπτωση του 15%

    Στα προβλήματα που έχουν ανακύψει στην αγορά από την καθυστέρηση στην πληρωμή των λογαριασμών από τα ΕΛΤΑ, αναφέρεται με ανακοίνωσή της η ΔΕΗ. Η εταιρεία ζητά συγνώμη από τους συνεπείς πελάτες και τους καλεί στα καταστήματά της για την αποκατάσταση της βλάβης.

    Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΔΕΗ:

    Τον τελευταίο περίπου χρόνο έχει ανακύψει πρόβλημα με τις εξοφλήσεις των λογαριασμών πελατών της ΔΕΗ μέσω ΕΛΤΑ λόγω αστοχιών της εταιρείας αυτής. Πρόβλημα το οποίο κατά καιρούς εμφανίζεται περισσότερο ή λιγότερο οξυμένο και τελευταία έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις.

    1. Συνεπείς πελάτες της ΔΕΗ ταλαιπωρούνται, ενώ και η ίδια η Επιχείρηση υφίσταται οικονομικές και άλλες δυσμενείς επιπτώσεις, καθώς έχει αυξηθεί σημαντικά η προσέλευση στα καταστήματά της με συνέπεια τη δημιουργία προβλημάτων στην εξυπηρέτηση αλλά και στο προσωπικό.

    2. Η ΔΕΗ από την πρώτη στιγμή προσπάθησε να επιλύσει το πρόβλημα με στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πελατών της και βέβαια την προάσπιση των συμφερόντων της, εξαντλώντας παράλληλα τα περιθώρια διαλόγου και καλής θέλησης έναντι μιας εμβληματικής επιχείρησης όπως τα ΕΛΤΑ.

    Ίσως σας ενδιαφέρουν

    loading...
  • Κάντε like στον istioforo news



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: καταναλωτές την έκπτωση του 15% Rating: 5 Reviewed By: istioforos news


    Scroll to Top