• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    26 Μαΐ 2018
    - Δημοσιεύτηκε, 26 Μαΐ 2018 - 10:46 μ.μ.

    9 Πράγματα Που Μπορούν Να Σας Βοηθήσουν Να Χάσετε Βάρος Ενώ Κοιμάστε

    Μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι η τακτική άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος και να παραμείνετε υγιείς.
    Αλλά ασκούμαστε καθημερινά; Όχι. Κοιμόμαστε κάθε βράδυ; Ναι. Έτσι λοιπόν, ποιός καλύτερος τρόπος θα μπορούσε να υπάρχει για να χάσετε βάρος, από το να το πράττετε ενώ κοιμάστε;
    Σας παρουσιάζουμε 9 καταπληκτικούς τρόπους για να χάσετε αποτελεσματικά περισσότερο βάρος ενώ κοιμάστε.
    9. Πίνετε ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα πριν πάτε για ύπνο.
    Πιείτε ένα ρόφημα με περίπου 30 γραμμάρια πρωτεΐνης πριν πάτε για ύπνο το βράδυ. Έρευνα έχει αποδείξει ότι βοηθά στην αύξηση του αριθμού των θερμίδων που καίει το σώμα ενώ ξεκουράζεται.
    Η πρωτεΐνη βοηθάει επίσης στην αποκατάσταση των μυών, και όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχετε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε σε κατάσταση ηρεμίας.
    8. Τρώτε μικρά δείπνα.

    Αποφύγετε να καταναλώνετε μεγάλα γεύματα τη νύχτα και αποφύγετε να το κάνετε ακριβώς πριν κοιμηθείτε. Κατά τη διάρκεια του βαθύ ύπνου, το μυαλό μας εκπέμπει μια αυξητική ορμόνη.
    Εάν τρώτε αργά τη νύχτα, η αυξητική ορμόνη αποθηκεύει τα τρόφιμα στον οργανισμό σας ως λίπος αντί για ενέργεια.
    7. Αποφύγετε το αλκοόλ.

    Η κατανάλωση αλκοόλ λίγο πριν κοιμηθείτε θα κάνει το σώμα σας να μεταβολίσει το αλκοόλ κατά τη διάρκεια του ύπνου, εμποδίζοντας τον οργανισμό να μπει στην κατάσταση REM, κατά τη διάρκεια της οποίας το σώμα καίει τις περισσότερες θερμίδες. Ένα ποτήρι κρασί με το δείπνο είναι εντάξει, αλλά θυμηθείτε να σταματήσετε να πίνετε αλκοόλ τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο.
    6. Ορίστε στον εαυτό σας μια συγκεκριμένη ώρα για ύπνο.

    Όλοι αναγνωρίζουμε ότι ο ποιοτικός ύπνος είναι πρωταρχικής σημασίας για την υγεία μας, και όμως, τα πολυάσχολα προγράμματα, οι ταινίες στην τηλεόραση και τα κινητά τηλέφωνα εμποδίζουν τον ύπνο.
    Η προσωπική δέσμευση σε έναν υγιή αριθμό ωρών ύπνου καθημερινά (7-8 ώρες), βοηθά το σώμα να κάψει περισσότερο λίπος. Μια μελέτη στο American Journal of Clinical Nutrition αναφέρει ότι οι πιο ξεκούραστοι άνθρωποι καίνε 20% περισσότερες θερμίδες μετά το φαγητό από εκείνους που κοιμήθηκαν λιγότερο.
    5. Αποφύγετε την άσκηση πριν από την ώρα του ύπνου.

    Η άσκηση ξυπνάει το σώμα μας, καθιστώντας δύσκολο τον βραδυνό ύπνο. Προγραμματίστε τις αθλητικές σας δραστηριότητες για το πρωί. Θα ξυπνήσουν το σώμα σας και θα σας κρατήσουν δραστήριους όλη την ημέρα. Αλλά αν για κάποιον λόγο δεν μπορείτε να ασκηθείτε το πρωί, κάντε το τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν από τον ύπνο.
    4. Απενεργοποιήστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές στο υπνοδωμάτιο.

    Έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, διαπίστωσε ότι το μπλε φως που εκπέμπεται από tablets και smartphones εμποδίζει την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης που βοηθά στον ποιοτικό ύπνο.
    Σε μια άλλη μελέτη που διεξήχθη από ερευνητές με έδρα τη Σιγκαπούρη, διαπιστώθηκε ότι οι πολλές ώρες τηλεθέασης προκάλεσαν υψηλότερα επίπεδα τριγλυκεριδίων (που συνδέονται με διαβήτη) και χαμηλότερα επίπεδα αδιπονεκτίνης (μια πρωτεΐνη που ρυθμίζει τα επίπεδα γλυκόζης και τη διάσπαση λιπαρών οξέων) στο σώμα.
    3. Χαμηλώστε τον θερμοστάτη.

    Ο ύπνος σε ελαφρώς κρύα θερμοκρασία ενισχύει την αποτελεσματικότητα της αποθήκευσης των καφέ λιπωδών ιστών που βοηθούν στην καύση του λίπους που αποθηκεύεται στην κοιλιά, με αποτέλεσμα να διατηρείται το σώμα μας ζεστό.
    Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό Diabetes έδειξε ότι οι άνθρωποι που κοιμήθηκαν σε δωμάτια με θερμοκρασία γύρω στους 19 βαθμούς, έκαψαν 75 θερμίδες περισσότερες από εκείνους που κοιμήθηκαν σε πιο ζεστά δωμάτια.
    2. Κοιμηθείτε σε απόλυτο σκοτάδι.

    Ο ύπνος σε απόλυτο σκοτάδι βοηθάει το σώμα σας να παράγει την ορμόνη μελατονίνη, η οποία όχι μόνο προωθεί τον καλό ύπνο, αλλά βοηθά επίσης στην παραγωγή καφέ λίπους που ενισχύει την καύση θερμίδων, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Pineal Research.
    1. Κοιμηθείτε χωρίς ρούχα.

    Αν και μπορεί να ακούγεται περίεργο, το να κοιμάστε γυμνοί έχει πολλά οφέλη. Όταν διατηρείτε το σώμα σας δροσερό, επιταχύνεται η διαδικασία καύσης του λίπους. Έχοντας το σώμα κρύο ενώ κοιμάστε, αυξάνεται το καλό λίπος που βοηθά στην καύση των θερμίδων.
    Ενώ οι προαναφερθείσες συμβουλές θα σας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους, συνιστάται να μην παραλείπετε την καθημερινή άσκηση.
    *Αυτό το άρθρο έχει μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν έχει σκοπό την παροχή ιατρικής συμβουλής. Το truelife.gr δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε πιθανές συνέπειες από οποιαδήποτε θεραπεία, άσκηση, διατροφή, εφαρμογή φαρμάκων ή οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια που προκύπτει από την ανάγνωση ή την παρακολούθηση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό το άρθρο. Πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, παρακαλείστε να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ή άλλον φορέα παροχής υπηρεσιών υγείας.
    Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: Marva @Truelife.gr

  • Κάντε like στον istioforo news



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: 9 Πράγματα Που Μπορούν Να Σας Βοηθήσουν Να Χάσετε Βάρος Ενώ Κοιμάστε Rating: 5 Reviewed By: istioforos news


    Scroll to Top