• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    29 Μαρ 2018
    - Δημοσιεύτηκε, 29 Μαρ 2018 - 7:00 π.μ.

    Τα πλαϊνά παχάκια έχουν γίνει ο «εφιάλτης» σου; Δείτε ΠΩΣ θα απαλλαγείτε

    Εάν προσπαθείτε όλο το χειμώνα να κρατήσετε το σώμα σας σε φόρμα για να βγείτε στην παραλία, αλλά δεν μπορείτε να απαλλαγείτε από τις λεγόμενες λαβές αγάπης,δεν είστε μόνοι. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι αγωνίζονται για την απώλεια αυτού του λίπους, διότι στηρίζονται μόνο στην άσκηση.
    Δουλεύοντας την περιοχή με ασκήσεις δεν μας βοηθά να απαλλαγούμε από το περιττό λίπος. Αυτό που κάνουμε είναι να ενισχύουμε τους μυς κάτω από το λίπος. Οι ασκήσεις και μόνο κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα. Θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην υγιεινή διατροφή παράλληλα με το γυμναστήριο.
    Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να απαλλαγείτε από τις λαβές της αγάπης αυτό το καλοκαίρι:
    1. Τρώτε υγιεινά λίπη
    Τρόφιμα όπως σπόροι και το αβοκάντο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε υγιεινά λίπη(ελαιόλαδο,ξηροί καρποί,ψάρι) στη διατροφή σας. Περιορίστε ή κόψτε τα ανθυγιεινά λίπη όπως κορεσμένα((γάλα, γιαούρτι, τυρί, το λίπος του κρέατος, το αυγό, η κρέμα γάλακτος, το βούτυρο) και τρανς λιπαρά(συσκευασμένα προϊόντα, όπως μπισκότα, κέικ, ψωμιά και κρακεράκια)
    2. Πετάξτε την ζάχαρη
    Συμπληρώστε τη διατροφή σας με υγιεινά φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως για να μεγιστοποιήσετε την απώλεια βάρους
    3. Απλές ιδέες για κάψιμο 100 θερμίδων:
    – Προσθέστε 20 λεπτά καθημερινό περπάτημα στο πρόγραμμα σας
    – Πλύντε το αυτοκίνητο
    – Κολυμπήστε για 15 λεπτά
    – Ανεβείτε τις σκάλες για 18 λεπτά την ημέρα
    – Αντικαταστήστε με μουστάρδα Swap την μαγιονέζα
    – Πιείτε νερό αντί για σόδα
    – Χρησιμοποιήστε κόκκινη σάλτσα αντί για κρέμα γάλακτος στα ζυμαρικά σας
    – Αντί για πατάτες, φάτε μια σαλάτα
    – Πιείτε λιγότερο μπύρα
    Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
    4. Ποδήλατο

    Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα χέρια σας δίπλα στα αυτιά σας. Σηκώστε τα πόδια σας σε γωνία 90 μοιρών. Τραβήξτε το αριστερό γόνατό σας προς το στήθος και γυρίστε, έτσι ώστε ο δεξιός αγκώνας σας να αγγίξει το γόνατο. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.
    5. Σανίδα:

    Η σανίδα είναι μία ισχυρή άσκηση του σώματος.Ακουμπήστε τους αγκώνες και τους πήχεις σας στο πάτωμα και σπρώξτε τον εαυτό σας σε μια θέση push-up.Τα χέρια σας πρέπει να είναι σε γωνία 90 μοιρών, η πλάτη και τα πόδια ίσια έξω πίσω σας.Κρατήστε για ένα έως τρία λεπτά. Εάν δεν μπορείτε να το κρατήσετε τόση ώρα, κρατήστε 30 δευτερόλεπτα ανά σετ.
    6. Πλάγια σανίδα

    Ξεκινήστε γυρνώντας στην μια πλευρά, με τα πόδια το ένα πάνω στο άλλο, τον αγκώνα σε γωνία 90 μοιρών και τα ισχία τεντωμένα πάνω από το έδαφος. Ακουμπήστε στο πάτωμα και στη συνέχεια σηκωθείτε πάλι. Επαναλάβετε 10 έως 12 φορές σε κάθε πλευρά. Κρατήστε την πλάτη σας ίσια και τους γλουτούς σφιγμένους.
    7. Μπάλα pillates

    Ισορροπήστε τους αγκώνες και τους πήχεις σας στο πάτωμα. Τεντώστε τα πόδια σας πίσω σας επάνω στην μπάλα. Κρατήστε αυτή τη θέση για δύο λεπτά (ή για όσο διάστημα μπορείτε!).

  • Κάντε like στον istioforo news



    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Τα πλαϊνά παχάκια έχουν γίνει ο «εφιάλτης» σου; Δείτε ΠΩΣ θα απαλλαγείτε Rating: 5 Reviewed By: istioforos news


    Scroll to Top