• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    22 Δεκεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 22 Δεκεμβρίου 2017 - 12:00 μ.μ.

    Ταχυπαλμία λόγω άγχους: Πώς να τη διαχειριστώ;



    H ταχυπαλμία είναι πολύ συνηθισμένο σύμπτωμα του άγχους. Και ενώ σπάνια θα αποτελέσει πρόβλημα, είναι καλή ιδέα – αν την αντιμετωπίζετε τακτικά – να μιλήσετε με τον γιατρό σας, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις, η ταχυπαλμία μπορεί να είναι σύμπτωμα αρρυθμίας ή και κολπικής μαρμαρυγής.

    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να καθορίσετε τι δεν σας προκαλεί τις ταχυπαλμίες. Μιλήστε με τον γιατρό σας και πείτε του όλα τα δεδομένα, ώστε να καταλάβει αν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα από πίσω. Για παράδειγμα, η αναιμία, η χαμηλή αρτηριακή πίεση, η αφυδάτωση, ακόμα και οι ορμονικές αλλαγές της εμμηνόπαυσης μπορεί να τις προκαλέσουν.

    Γνωρίστε τα συμπτώματά σας, αλλά και τα γενικότερα συμπτώματα που δείχνουν ότι κάτι δεν πάει καλά. Αν, για παράδειγμα, η ταχυπαλμία συνοδεύεται από ζάλη, από πόνο στο στήθος ή δυσκολίες στην αναπνοή, πρέπει να μιλήσετε αμέσως με τον γιατρό σας.
    Επίσης, ένα πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε, αν λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή για άλλες παθήσεις, είναι αν η ταχυπαλμία αποτελεί παρενέργεια των φαρμάκων σας. Για παράδειγμα, κάποια φάρμακα για τον θυροειδή μπορεί να τις προκαλέσουν, όπως και αποσυμφορητικά.

    Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα, αν καταλήξετε ότι η ταχυπαλμία προκαλείται από το στρες, είναι να δοκιμάσετε να ελαττώσετε τα επίπεδα του στρες σας. Ναι, το ξέρουμε πως είναι πιο εύκολο να το λέμε, παρά να το κάνουμε—αλλά υπάρχουν τρόποι. Οι ασκήσεις αναπνοής και ο διαλογισμός είναι πολύ βοηθητικές τεχνικές, όπως και το να προσπαθήσουμε να οργανώσουμε τις καθημερινές μας δραστηριότητες.

    Προσπαθήστε να αποφεύγετε ουσίες που μπορεί να προκαλούν ταχυπαλμία, ειδικά αν έχετε ευαισθησία σε αυτές: καφεΐνη, αλκοόλ και νικοτίνη. Επίσης, είναι σημαντικό να ασκείστε τακτικά, καθώς αποδεδειγμένα η γυμναστική (ακόμα και με μόλις 15-20 λεπτά την ημέρα) μπορεί να μας βοηθήσει να ελαττώσουμε σημαντικά το στρες.

    Καταγράψτε τις περιστάσεις που νιώθετε ταχυπαλμία. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε καλύτερα τι σας τις προκαλεί (και να το αποφεύγετε πιο αποτελεσματικά ή να το καταπολεμήσετε) και θα αποτελέσει επίσης πολύ χρήσιμο εργαλείο για τον γιατρό σας.
    Πηγή Tromaktiko
  • Κάντε like στον istioforo news εδώ

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ταχυπαλμία λόγω άγχους: Πώς να τη διαχειριστώ; Rating: 5 Reviewed By: istioforos news
    Scroll to Top