• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    23 Νοεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 23 Νοεμβρίου 2017 - 10:05 μ.μ.

    Το ανανεωμένο Mitsubishi ASX στην Ελλάδα (δοκιμή)


    Η Mitsubishi φέτος έκλεισε 100 χρόνια ζωής (1917 - 2017) και μαζί με αυτό γιορτάζει και την ένωση της με το Group Renault - Nissan (ποσοστό 35%) που θα της δώσει πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες στο μέλλον.
    Από το 2010 έως σήμερα έχουν πουληθεί 900.000 ASX και πρόκειται για ένα SUV που είναι αγαπημένο του κοινού και από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν στην κατηγόρια.
    Το νέο Opel Grandland X στην Ελλάδα (δοκιμή)Σχετικα5 άρθρα
    Το ASX MY18 έρχεται ανανεωμένο με τις βασικές αλλαγές να αφορούν στη νέα εμπρός μάσκα, στον καινούριο πίσω προφυλακτήρα, στα led φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και φυσικά στο νέο βελτιωμένο εσωτερικό του με ένα επανασχεδιασμένο κεντρικό πάνελ και έγχρωμη οθόνη αφής 6,5''. Η έγχρωμη οθόνη ενδείξεων στον πίνακα οργάνων, ανάλογα με την ταχύτητα και την οικονομική οδήγηση αλλάζει χρώματα. Οι λεπτομέρειες στο εσωτερικό του, μαζί με τις θύρες τεχνολογίας και το εύχρηστο μενού στην οθόνη, κάνουν τη διαφορά με αρκετές θήκες αποθήκευσης που έχουν προστεθεί, όπως και το ντουλαπάκι του συνοδηγού με λειτουργία ψύξης και συντήρησης.

    Ο χώρος αποσκευών του μπορεί να φιλοξενήσει 406 λίτρα, ενώ παραπάνω από τα διπλάσια χωρούν με πλήρως ανακλινόμενα τα καθίσματα. Είναι διαθέσιμο με έναν μόνο βενζινοκινητήρα 1.6 λτ απόδοσης 117 ίππων. Κάνει το 0-100 χλμ/ ώρα σε 11,5'', έχει τελική ταχύτητα στα 183 χλμ/ ώρα και η μέση κατανάλωσή του περιορίζεται στα 5,7 λτ/ 100 χλμ, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να έχει αυτονομία 1000+ χλμ σε συνάρτηση με το ρεζερβουάρ του που μπορεί να γεμίσει με 63 λτ βενζίνης. Υπάρχουν δύο πλούσιες εκδόσεις διαθέσιμες, η Inform και η Invite Plus που διατίθενται με τον παραπάνω κινητήρα.
    Στο δρόμο, είναι αξιόλογο και για τον όγκο του (ίδιες διαστάσεις και πάτωμα με τον προκάτοχό του) και τα κιλά του (1260 κιλά βάρος) πατάει ωραία, χωρίς να παίρνει ιδιαίτερες κλίσεις με φυσιολογική πάντοτε οδήγηση. Όπως και να έχει ο κινητήρας του δεν επιτρέπει σπορ οδήγηση, αλλά και το ίδιο το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο με σκοπό να κινεί με ασφάλεια μια οικογένεια. Ήσυχο, με τον θόρυβο στο εσωτερικό του να έχει μειωθεί (κατά 10% σε σχέση με τον προκάτοχό του) μπορεί να κάνει την καθημερινή μετακίνηση εύκολη, το ταξίδι άνετο και τις απλές εκτός δρόμου διαδρομές παιχνίδι.

    Σε γενικές γραμμές, είναι ένα ιδιαίτερα αξιόλογο αυτοκίνητο με καλή τιμή (17.120 ευρώ η Invite έκδοση & 19.740 ευρώ η Invite Plus έκδοση) και 5 χρονιά εργοστασιακή εγγύηση & οδική βοήθεια, το οποίο να μην ξεχνάμε πως κατασκευάζεται στην Ιαπωνία!
    Πηγή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

  • Scroll to Top