• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    2 Νοεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 2 Νοεμβρίου 2017 - 9:45 π.μ.

    Ανοσοποιητικό: 5 παράδοξοι τρόποι να το ενισχύσετε

    Η εποχή της πτώσης της θερμοκρασίας και κατά συνέπεια του κρυολογήματος και της γρίπης έφτασε.
    Είναι λοιπόν σημαντικό να κοιμάστε καλά, να τρώτε υγιεινά και να είστε σωματικά δραστήριοι για να διατηρείτε το ανοσοποιητικό σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
    Εκτός όμως από τις γνωστές πρακτικές, δείτε και κάποιες ανορθόδοξες μεθόδους που προτείνουν οι επιστήμονες για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού:
    walking woods2

    Χαθείτε στο δάσος

    Οι επιστήμονες στην Ιαπωνία έχουν αρχίσει να συνταγογραφούν τη «δασοθεραπεία» ως μέσο χαλάρωσης και ενίσχυσης της υγείας του ανοσοποιητικού μετά από μελέτη που διαπίστωσε ότι οι άνδρες που είχαν κάνει 6 ώρες πεζοπορία σε δάσος στη διάρκεια δύο ημερών είχαν υψηλότερα επίπεδα «φυσικών κυττάρων-δολοφόνων», τα οποία ενισχύουν την άμυνα και θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι στον καρκίνο. Η θετική επίδραση της πεζοπορίας διήρκεσε 30 ημέρες.
    Επιλέξτε οποιαδήποτε δραστηριότητα σχετίζεται με τη φύση, όπως μία βόλτα στο πάρκο. Η επαφή με τη φύση είναι ένα φυσικό χαλαρωτικό που ανακουφίζει από το στρες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σας.
    playing drums

    Μάθετε ντραμς

    Ερευνητές από κέντρο ευεξίας στην Πενσυλβάνια και μία Ιατρική Σχολή στην Καλιφόρνια διαπίστωσαν ότι οι ντράμερς των γκρουπς είχαν υψηλότερα επίπεδα κυττάρων που ενισχύουν το ανοσοποιητικό στο αίμα τους. Αν δεν έχετε ντραμς, μην ανησυχείτε: οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι μπορείτε να χτυπάτε και τις κατσαρόλες στην κουζίνα! Κάνουν δουλειά!
    couple bed

    Κάντε συχνά σεξ

    Ναι, μπορείτε να πείτε στο/στη σύντροφό σας ότι χρειάζεστε σεξ για λόγους υγείας. Το σεξ 1-2 φορές την εβδομάδα το λιγότερο, ενισχύει την παραγωγή ανοσοσφαιρίνης Α, ενός αντισώματος που καταπολεμά ιούς και βακτήρια κατά 30%. Βρείτε επίσης χρόνο για να απολαύσετε στον καναπέ σας μία κωμωδία. Το γέλιο αυξάνει την αποθήκευση αντισωμάτων στο σώμα σας.
    kefir milk

    Τρώτε τις κατάλληλες τροφές

    Το κεφίρ έχει υποστεί ζύμωση με αποτέλεσμα να έχει πενταπλάσια προβιοτικά από το γιαούρτι, με αποτέλεσμα να καταπολεμά διάφορες ασθένειες. Είναι επίσης καλή πηγή ιωδίου, που βοηθά το τον θυρεοειδή σας αδένα να ρυθμίσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ιώδιο θα βρείτε επίσης στα αυγά, το γάλα και το ιωδιούχο επιτραπέζιο αλάτι.
    hemp milk

    Δοκιμάστε αιθέρια έλαια κάνναβης

    Τα αιθέρια έλαια που περιέχει η κάνναβη ενισχύουν την ανοσία. Πλέον κυκλοφορούν στο εμπόριο μια σειρά προϊόντων με βάση την κάνναβη, όπως το γάλα κάνναβης. Αν δεν θέλετε να καταναλώσετε κάποιο προϊόν με βάση το συγκεκριμένο φυτό, μπορείτε να δοκιμάσετε δενδρολίβανο και θυμάρι που περιέχουν αντίστοιχα συστατικά.

    Πηγή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

  • Scroll to Top