• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    10 Οκτωβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 10 Οκτωβρίου 2017 - 9:30 π.μ.

    Οι 7 τροφές που θα κάνουν τα μαλλιά σου πιο υγιή και λαμπερά



    Τα μαλλιά μιας γυναίκας είναι από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά στην εμφάνιση της. Είτε επιλέγουμε να τα ισιώσουμε, να τα κάνουμε μπούκλες, να τα βάψουμε ή να τα αφήσουμε "φυσικά", το να αισθανόμαστε όμορφα για τα μαλλιά μας είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι της αυτοπεποίθησης μας.

    Δεν είναι οπότε παράξενο που ξοδεύουμε τόσα χρήματα σε σαμπουάν, conditioner και ενυδατικές κρέμες μαλλιών για να διατηρήσουμε τα μαλλιά μας λαμπερά, ενυδατωμένα και υγιή.

    Όμως, αποδεικνύεται ότι για να έχουμε υγιή μαλλιά χρειάζεται κάτι παραπάνω από αυτά που βάζουμε στο κεφάλι μας, χρειάζονται αυτά που βάζουμε στο ...στόμα μας.

    Έτσι, όπως το δέρμα και τα νύχια μας επηρεάζονται από αυτά που τρώμε, το ίδιο συμβαίνει με τα μαλλιά μας. Το δέρμα και τα μαλλιά μας είναι σαν ένα βαρόμετρο στο πόσο πλούσιες ή φτωχές θρεπτικά τροφές βάζουμε στο σώμα μας.

    Εμείς σας παραθέτουμε τις τροφές που θα κάνουν τα μαλλιά σας υγιή και λαμπερά όπως καμία μάσκα δεν μπορεί.


    Αβοκάντο.

    Περιέχουν αντιοξειδωτικά, πολλές βιταμίνες αλλά και λιπαρά οξέα που θα αναζωογονήσουν τα μαλλιά σας από μέσα προς τα έξω.

    Καρύδα.

    Περιέχει βιταμίνη B, C αλλά και Ε βοηθώντας στο να μακραίνουν τα μαλλιά σας γρήγορα.

    Σολομός.

    Γενικά, τα ψάρια τα οποία είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα όπως οι σαρδέλες, ο σολομός και το σκουμπρί. Τα ψάρια αυτά θα βοηθήσουν τα μαλλιά σας στο να παραμείνουν πυκνά αλλά και λαμπερά.

    Φράουλες.

    Ένα μπολ με φράουλες περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από ό,τι περιέχεται σε ένα πορτοκάλι. Θα κάνει τα μαλλιά σας υγιή από τη ρίζα αλλά και πιο ανθεκτικά στην ψαλίδα και στο σπάσιμο.

    Μαύρα φασόλια.

    Ένας οικονομικός τρόπος για υγιή μαλλιά λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε πρωτείνη και σίδηρο τα οποία ενδυναμώνουν την κερατίνη στα μαλλιά αλλά και τα νύχια σας.

    Αυγά.

    Τα αυγά είναι ιδανική τροφή για υγιή μαλλιά καθώς περιέχουν βιοτίνη αλλά και πρωτείνη οι οποίες είναι θρεπτική τροφή για την υγιή ανάπτυξη και εξέλιξη μίας δυνατής τρίχας.

    Καρότα.

    Είτε επιλέξετε να τα καταναλώσετε ωμά, σε χυμό ή σε σούπα τα καρότα είναι ο καλύτερος φίλος των μαλλιών σας λόγω της βιταμίνης Α που περιέχουν σε μεγάλη ποσότητα.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Οι 7 τροφές που θα κάνουν τα μαλλιά σου πιο υγιή και λαμπερά Rating: 5 Reviewed By: istioforosnews
    Scroll to Top