• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    8 Σεπτεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 8 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:00 π.μ.

    Το πιο προσιτό υβριδικό της Toyota

    Εδώ και πολλά χρόνια είμαι φανατικός οπαδός της υβριδικής τεχνολογίας.

    Θεωρώ την ηλεκτρική υποστήριξη των βενζινοκινητήρων ως μία από τις καλύτερες προτάσεις για δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των ρύπων.

    Θαυμάζω την προσπάθεια της Toyota να ενισχύσει την γκάμα των υβριδικών μοντέλων της και δεν χάνω ευκαιρία να δοκιμάσω κάθε υβριδικό μοντέλο που είναι διαθέσιμο.

    Πρόσφατα ολοκλήρωσα μια δοκιμή με το πιο προσιτό υβριδικό μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας, το ανανεωμένο Toyota Yaris Hybrid.

    Το πρώτο στοιχείο που θέλω να τονίσω είναι η ηρεμία που προσφέρει το αυτοκίνητο στον οδηγό.

    Το ιαπωνικό μοντέλο είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο «εργαστήριο» που αξιοποιεί την ηλεκτρική ενέργεια και την ενέργεια από τον βενζινοκινητήρα των 1.500 κ.εκ., προς όφελος της κατανάλωσης και των ρύπων.

    Από τη στιγμή που θα πατήσεις το γκάζι, το υβριδικό σύστημα αποφασίζει αν το αυτοκίνητο θα κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια ή και με τους δύο κινητήρες (ηλεκτρικό και βενζίνης).


    Η ανεξάρτητη εταιρεία Driveco κατέγραψε ότι σε 1.959 test drives υποψήφιων αγοραστών στην Ελλάδα, το 50% της καθημερινής διαδρομής έγινε αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια!

    Στη δοκιμή διαπίστωσα ότι με ομαλή λειτουργία και χωρίς άσκοπες ρεπρίζ η κατανάλωση μειώνεται σημαντικά.

    Η εργοστασιακή τιμή των 3,3 λίτρων/100 χλμ. δεν είναι δύσκολος στόχος, ακόμη και για τις ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας.

    Ο βενζινοκινητήρας έχει διπλή αποστολή: να δίνει ισχύ στους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβώτιου E-CVT και να τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια τις μπαταρίες.

    Η συνδυασμένη ισχύς του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα είναι 100 ίπποι.

    Μετά τις παρεμβάσεις των μηχανικών στις βάσεις του κινητήρα, στο κιβώτιο, στους αποσβεστήρες περιστροφής, στα εμπρός ημιαξόνια και στο υποπλαίσιο, μειώθηκε το επίπεδο θορύβου.

    Το Yaris Hybrid παραμένει η μοναδική υβριδική πρόταση στην κατηγορία, με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, μόλις 75 γρ./χλμ. Μέγιστη ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8’’.

    Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει νέα χαρτογράφηση και πλέον είναι πιο ομαλή η απόκριση στις εντολές του οδηγού.

    Η συμπεριφορά στις στροφές έχει βελτιωθεί.

    Η Toyota Ελλάς, η πρώτη σε πωλήσεις εταιρεία στην Ελλάδα και το 2017, υποστηρίζει το Yaris Hybrid, με προνομιακή τιμή 15.740 ευρώ.

    Εγγύηση για την μπαταρία 10 χρόνια, εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο 6 χρόνια, δωρεάν οδική βοήθεια 3 χρόνια.

    Η Toyota είναι η Νο 1 μάρκα σε ποιότητα και αξιοπιστία, σύμφωνα με την έρευνα του TUV, το 2016.
    real.gr

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

  • Scroll to Top