• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    7 Σεπτεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 7 Σεπτεμβρίου 2017 - 5:38 μ.μ.

    To 2018 έρχεται το νέο Honda CR-V!

    Το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί όμως την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου.

    Το νέο SUV πετυχαίνει μία ισορροπία κομψότητας και σπορτίφ στυλ, με λεπτότερες κολόνες Α που αυξάνουν τον πλευρικό όγκο του αυτοκινήτου, αλλά και με ένα συνδυασμό μεγαλύτερων ζαντών / ελαστικών. Οι πιο έντονες ακμές στο καπό και τα πίσω πάνελ συνδυάζονται με τη νέα πρόσοψη που εκπροσωπεί το πιο μοντέρνο ‘πρόσωπο’ της Honda με τα χαρακτηριστικά φώτα.
    Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια!

    Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
    Media GalleryMedia Gallery4 φωτογραφίεςΤο σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
    Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία ‘on-demand’ στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.

    Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το όχημα θα κινείται μεταξύ των προγραμμάτων Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Το Engine Drive ενεργοποιείται, ανάλογα με τις ανάγκες, για ζωηρή επιτάχυνση και αποδοτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.
    Το 2018 CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 L VTEC TURBO βενζινοκινητήρα της Honda, και δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Το νέο CR-V δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις Ευρωπαϊκές αγορές.
    Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Honda CR-V για την Ευρώπη θα επιβεβαιωθούν όταν το μοντέλο παραγωγής αποκαλυφθεί στις αρχές της επόμενης χρονιάς!
    Πηγή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

  • Scroll to Top