• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    25 Σεπτεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 25 Σεπτεμβρίου 2017 - 7:18 μ.μ.

    Άγκυρα: «Κατέβασε» το κουρδικό τηλεοπτικό δίκτυο Rudaw

    Η Τουρκία κατέβασε από τον πάροχο δορυφορικών υπηρεσιών TurkSat το κουρδικό τηλεοπτικό δίκτυο Rudaw, δήλωσε στο πρακτορείο Ρόιτερς ένας αξιωματούχος της τουρκικής ραδιοτηλεοπτικής υπηρεσίας, στην πρώτη αντίδραση της Άγκυρας απέναντι στο δημοψήφισμα ανεξαρτησίας που διεξάγεται σήμερα στο Ιρακινό Κουρδιστάν.
    Η Άγκυρα έχει δεσμευτεί ότι θα προβεί σε μέτρα εναντίον των Κούρδων αν το δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της κουρδικής περιφερειακής κυβέρνησης διεξαχθεί.
    Ανάμεσα στα μέτρα είναι η διακοπή μεταφοράς πετρελαίου από το βόρειο Ιράκ μέσα από την Τουρκία σε διεθνείς αγορές.
    Ένας αξιωματούχος της τουρκικής ραδιοτηλεοπτικής υπηρεσίας δήλωσε ότι το Rudaw αφαιρέθηκε από τον πάροχο δορυφορικών υπηρεσιών, χωρίς το κανάλι να είχε λάβει κάποια ειδοποίηση.

    «Ακούσαμε για την απόφαση από τα μέσα ενημέρωσης. Το TurkSat δεν μας έχει ειδοποιήσει ακόμη. Οπότε εξακολουθούμε να εκπέμπουμε πρόγραμμα, αλλά η μετάδοση μπορεί να διακοπεί όταν μας ειδοποιήσουνε», τόνισε ένας αξιωματούχος του κουρδικού τηλεοπτικού σταθμού στο Ρόιτερς.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Item Reviewed: Άγκυρα: «Κατέβασε» το κουρδικό τηλεοπτικό δίκτυο Rudaw Rating: 5 Reviewed By: istioforosnews
    Scroll to Top