• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    7 Σεπτεμβρίου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 7 Σεπτεμβρίου 2017 - 6:00 μ.μ.

    5 είδη διαίσθησης που είναι καλό να μην αγνοούμε



    Οι οδηγίες και τα βιβλία που είναι γραμμένα από ειδικούς και εστιάζουν σε γνώσεις και τεχνικές για να επιτύχετε αυτό που επιθυμείτε είναι...
    άκρως πολύτιμα. Ωστόσο, αν δε βάλετε και το δικό σας μοναδικό κομμάτι στο παζλ, κινδυνεύετε να μείνετε στάσιμοι, γιατί θα έχετε εμπλέξει το νου, αλλά όχι την καρδιά.

    Συγκεκριμένα, η διαίσθησή σας είναι απολύτως απαραίτητη, αν έχετε σκοπό να παρατηρείτε τα σημάδια που στέλνει το σύμπαν. Χρειάζεται να λαμβάνετε υπόψη αυτά τα πέντε είδη διαίσθησης· αναρωτηθείτε πότε τα νιώσατε, πώς ήταν η εμπειρία και πώς μπορούν να σας χρησιμέψουν με τον καλύτερο τρόπο.

    1. Ενθουσιασμός για μια ευκαιρία
    Μπορεί να λαμβάνουμε συνεχώς πολλά μηνύματα για το τι είμαστε ικανοί να επιτύχουμε και πολλά από αυτά μας εγκλωβίζουν κάτω από το βάρος των προσδοκιών των άλλων ανθρώπων. Ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς σας θα συμπεριλαμβάνει τον εντοπισμό και την απομάκρυνση αυτών των περιορισμένων πεποιθήσεων. Και αυτό μπορείτε να το καταφέρετε, μετακινώντας το βάρος στα δημιουργικά συναισθήματα του πάθους ή του ενθουσιασμού.

    Εντοπίστε το όταν συμβαίνει και δώστε στον εαυτό σας το ελεύθερο να εμπλακεί πλήρως σε αυτές τις σκέψεις και τα συναισθήματα. Αν μια νέα ευκαιρία προκαλέσει κάποια έμπνευση, ακολουθήστε τη! Δεν έχει σημασία αν αυτό το στοιχείο δεν ταιριάζει στην προϋπάρχουσα ιδέα σας για το ποιοι είστε ή αν αντιτίθεται στη «κοινή σας λογική». Αν κάτι σας ωθεί προς τα εκεί, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μετανιώσετε που το ακολουθήσατε.

    2. Διαίσθηση που προδίδει ότι δεν είστε καλά.
    Όλοι έχουμε βιώσει εκείνο το επίμονο συναίσθημα ότι κάτι δεν πάει καλά στον οργανισμό μας, αλλά οι περισσότεροι το αγνοούμε αντί να μπούμε σε σκέψεις για την προέλευσή του. Αντί να αγνοείτε μια τέτοια διαίσθηση, αξίζει περισσότερο να κάνετε κάτι γι’ αυτό, πριν επιδεινωθεί- και αυτό θα σας γλυτώσει από το να έχετε να αντιμετωπίσετε ένα πολύ σοβαρότερο πρόβλημα στο μέλλον.

    Ίσως νιώσετε πόνο σε ένα συγκεκριμένο σημείο, μια αλλαγή στη διάθεση ή απλά μια επίμονη αίσθηση ενόχλησης. Το σώμα σας γνωρίζει περισσότερα απ’ όσο νομίζουμε, οπότε κλείστε ένα ραντεβού με το γιατρό σας, για να το ελέγξετε. Ωστόσο, είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι το δυσάρεστο αίσθημα στο σώμα σας μπορεί να προέρχεται και από ψυχολογικά ζητήματα- και μάλιστα μπορεί ένα συγκεκριμένο σημείο ενόχλησης να μαρτυρά και τη φύση του προβλήματος.

    Και δεν είναι μόνο η σωματική ή η ψυχολογική αδιαθεσία που υποδεικνύει η διαίσθησή σας. Επιχειρήστε να παρατηρήσετε πώς νιώθει το σώμα σας, όταν βρίσκεστε σε συγκεκριμένα μέρη ή κοντά σε συγκεκριμένους ανθρώπους. Αν ξαφνικά δεν έχετε ενέργεια, νιώθετε ενόχληση ή ακόμα και ναυτία κοντά σε κάποιον, αυτό μπορεί να αποτελεί σημάδι από το σύμπαν ότι αυτό το άτομο μπλοκάρει τις δυνατότητές σας.

    3. Ένα ένστικτο κινδύνου
    Η ξαφνική αίσθηση κινδύνου μπορεί να σας έρθει από το πουθενά, όταν για παράδειγμα, ετοιμάζεστε να πάρετε το μετρό για τη δουλειά, να συναντήσετε έναν ξένο σε κάποιο σημείο ή να περπατήσετε σε κάποια τοποθεσία που λογικά δεν αποτελεί απειλή για την ασφάλειά σας.

    Ασχέτως του πότε εμφανίζεται η αίσθηση κινδύνου, δώστε της την προσοχή που χρειάζεται και προσπαθήστε, αν γίνεται, να αλλάξετε την κατάσταση. Να θυμάστε οτι μεγάλο μέρος του εγκεφάλου σας είναι αφιερωμένο σε υποσυνείδητες και ασυνείδητες διαδικασίες, που δε γίνονται πλήρως προσβάσιμες στο συνειδητό, οπότε μπορεί να νιώθετε κάτι που συνειδητά δεν έχετε προσέξει.

    Οι πρωτόγονες δομές του εγκεφάλου μας είναι εξαιρετικά ευαίσθητες στο να εντοπίζουν απειλές της ασφάλειας μας- το να αφουγκράζεστε αυτά τα σήματα μπορεί στη χειρότερη να σας ξεβολέψουν λίγο και στην καλύτερη ίσως σώσουν τη ζωή σας.

    4. Έλξη για κάποιο άτομο
    Υπάρχουν κάποια θετικά είδη διαίσθησης για τους άλλους που αιτούνται προσοχής. Το ένα είναι η έντονη ώθηση να βοηθήσετε κάποιον- ακόμα κι αν δεν μπορείτε να βρείτε μια λογική εξήγηση του γιατί να χρειάζονται τη βοήθειά σας, μπορεί να έχετε ασυνείδητα παρατηρήσει τη γλώσσα του σώματός τους ή κάποιους άλλους δείκτες ενέργειας που προδίδουν ανησυχία.

    Η έκφραση ενδιαφέροντος σε κάποιον, για το αν χρειάζεται βοήθεια, αποτελεί μια ευγενική χειρονομία που δεν κοστίζει τίποτα και αυτή η προθυμία συνήθως έχει παραλήπτη το σωστό άτομο και τελικά θα κάνει τη διαφορά για κάποιον.

    Σε άλλες περιπτώσεις, νιώθετε αυτόματα ότι ο άλλος μπορεί να διευκολύνει και να βοηθήσει στην εκπλήρωση των μεγαλύτερων ονείρων ή στόχων σας. Αυτό το άτομο ίσως σας βοηθήσει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας προς την προσωπική σας επιτυχία, ίσως να γίνει ο ερωτικός σας σύντροφος ή να έχει απλά τις πληροφορίες που θα σας οδηγήσουν σε μια νέα ευκαιρία. Αν έχετε κάποια διαίσθηση που να σας λέει να πλησιάσετε κάποιον, κάντε το και δείτε πού θα οδηγήσει.

    5. Η διαίσθηση ότι όλα θα πάνε καλά
    Κάτι άλλο που δεν πρέπει να αγνοείτε είναι το ένστικτό σας ότι όλα θα πάνε καλά, ασχέτως του πόσο ξαφνικά μπορεί αυτή η διαίσθηση να εμφανίζεται. Πολλές από τις πιο υπέροχες ιστορίες αγάπης και επιτυχίας ξεκινούν από μια απλή στιγμή που νιώθουμε ότι αυτό είναι το σωστό για εμάς· στιγμή που θα μπορούσε να είχε αγνοηθεί ή προσπεραστεί για μια ασφαλέστερη επιλογή.

    Η καρδιά σας γνωρίζει ποιο είναι το σωστό για εσάς και θα σας υποδείξει τη σωστή κατεύθυνση, πριν ο εγκέφαλός σας έχει ακόμα τη δυνατότητα να επεξεργαστεί τις λογικές πληροφορίες που υπάρχουν. Όσο αυξάνετε και επεκτείνετε τις δεξιότητες ανάπτυξης και εξέλιξής σας, θα νιώθετε και πιο σίγουροι για την αξιοπιστία της διαίσθησής σας και αυτή με τη σειρά της θα γίνεται όλο και δυνατότερη.
    Πηγή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: 5 είδη διαίσθησης που είναι καλό να μην αγνοούμε Rating: 5 Reviewed By: istioforosnews
    Scroll to Top