• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    3 Αυγούστου 2017
    - Δημοσιεύτηκε, 3 Αυγούστου 2017 - 8:00 π.μ.

    Κρίση άγχους: Ηρεμήστε σε 3' με αυτή την τεχνική αναπνοής


    Ο αποτελεσματικός έλεγχος του στρες είναι "κλειδί" για την ενίσχυση τόσο της ψυχικής όσο και της σωματικής σας ευεξίας...

    Η εξάσκηση διαφόρων μεθόδων χαλάρωσης είναι ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε το χρόνιο στρες, αλλά όπως είναι φυσικό, δεν είναι πάντα εφικτό σε καταστάσεις έξαρσης του στρες να πάτε για τρέξιμο ή να κάνετε ασκήσεις διαλογισμού.

    Μπορείτε, ωστόσο, να εφαρμόσετε μια απλή τεχνική αναπνοής, όταν αισθάνεστε τα επίπεδα του στρες να εκτοξεύονται από κάποιο αγχωτικό γεγονός. Η ακόλουθη άσκηση στην αναπνοή μπορεί να γίνει ακόμα και για μόλις τρία έως πέντε λεπτά κάθε φορά και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να σταματήσει η κλιμάκωση των συναισθημάτων θυμού, έντασης και απογοήτευσης.

    Δείτε τι πρέπει να κάνετε:

    -Καθίστε σε όρθια και άνετη θέση/στάση.

    -Καθαρίστε το μυαλό σας από κάθε τι άλλο και εστιάστε στην παρούσα κατάσταση και αυτό που σας συμβαίνει εκείνη τη στιγμή. Μπορείτε να κλείσετε τα μάτια σας, αν θέλετε.

    -Δώστε προσοχή στην αναπνοή σας. Εισπνεύστε αργά από τη μύτη. Μην βιάζεστε. Αφήστε να περάσουν μερικά δευτερόλεπτα διαρκούς εισπνοής.

    -Εκπνεύστε από το στόμα, αλλά προσπαθήστε να κάνετε την εκπνοή να διαρκέσει τον διπλάσιο χρόνο από όσο η εισπνοή.

    -Συνεχίστε την εισπνοή/εκπνοή και την συγκέντρωση στις σκέψεις σας για τρία έως πέντε λεπτά.

    Αν θέλετε, μπορείτε να αυξήσετε την χρονική διάρκεια αυτής της τεχνικής στα 15-20 λεπτά την ημέρα. Με την τακτική εξάσκηση και επανάληψη, μπορείτε να εκπαιδεύσετε το σώμα σας να χαλαρώνει σε στρεσογόνες καταστάσεις, χρησιμοποιώντας αυτή την άσκηση. Πηγή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Κάντε like στον istioforo news

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Κρίση άγχους: Ηρεμήστε σε 3' με αυτή την τεχνική αναπνοής Rating: 5 Reviewed By: istioforosnews
    Scroll to Top