• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016
    - Δημοσιεύτηκε, Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016 - 10:45 π.μ.

    Το νέο Renault Scenic

    Για την πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Scenic φτάσαμε μέχρι το δυτικό άκρο της Γαλλίας, που βρέχεται από τον Ατλαντικό ωκεανό.

    Όταν η Renault λάνσαρε το πρώτο Scenic στα τέλη του 1996, ανέμενε μικρή ζήτηση από το κοινό. Μετά από 20 χρόνια και 5 εκατομμύρια πωλήσεις, οι Γάλλοι ρίχνουν στην αγορά την τέταρτη και πιο ώριμη γενιά του compact πολυμορφικού.

    Αποστολή στο Μπορντό: Κώστας Μπιτσικώκος



    Για την πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Scenic φτάσαμε μέχρι το δυτικό άκρο της Γαλλίας, που βρέχεται από τον Ατλαντικό ωκεανό. Ανάμεσα στους χιλιάδες αμπελώνες που παράγουν τα διάσημα κρασιά του Μπορντό, οδηγήσαμε για μεγάλες αποστάσεις το πολυμορφικό μοντέλο της Renault, το οποίο ποντάρει στο εξής τρίπτυχο: άνεση - χώροι - ασφάλεια.

    Το νέο Scenic δεν είναι ένα ακόμη βαρετό -στην όψη- οικογενειακό. Επιλέγοντας σφηνοειδές μπροστινό μέρος και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οι σχεδιαστές της γαλλικής μάρκας κατάφεραν να κάνουν άκρως ελκυστικό το αμάξωμα των 4,4 μέτρων. Η δυναμική του εμφάνιση τονίζεται επίσης από τη διχρωμία και τους μεγάλους τροχούς των 20 ιντσών, που είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα.

    Η επιλογή μπορεί να ξενίζει από τη στιγμή που δεν έχουμε να κάνουμε με ένα σπορ αυτοκίνητο, όμως τα οφέλη είναι πολλαπλά. Τα ελαστικά διαστάσεων 195/55/20 είναι λεπτά για χαμηλή κατανάλωση, ενώ ταυτόχρονα το μεγάλο τους προφίλ προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης. Η Renault υποστηρίζει ότι έχει έρθει σε συμφωνία με τους μεγάλους κατασκευαστές ελαστικών ώστε το κόστος τους να είναι αντίστοιχο αυτών για τροχούς 17 ιντσών.



    Ως ένα μικρότερο Espace, το Scenic προσφέρει άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων με το πάτημα ενός κουμπιού (σε πενταθέσια διάταξη ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 572 lt).

    Η Renault έχει χαρίσει στο μικρό της πολυμορφικό την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους τομείς της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Από το σύστημα πολυμέσων R-LINK 2 με την οθόνη -τύπου tablet- 8,7 ιντσών μέχρι την αυτόνομη πέδηση με ανίχνευση πεζών (λειτουργεί σε ταχύτητες από 7 έως 60 km/h), γεγονός που χάρισε στο Scenic πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP. Στον δρόμο το Scenic εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης και την ηρεμία που επικρατεί στο εσωτερικό του.

    Renault-Scenic-first-drive-france-4

    Στην καμπίνα των επιβατών περνά μόνο σε υψηλές ταχύτητες ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους εξωτερικούς καθρέφτες. Οταν θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Sport, ώστε το πολυμορφικό της Renault να αντιδρά πιο άμεσα στις εντολές του. Σε κάθε περίπτωση, το Scenic παραμένει σταθερό ακόμη και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης ή σε έντονο φρενάρισμα.

    Στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του 2017 με πλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, από 1.200 έως 1.600 cc. Ξεχωρίζει ο 1.2 turbo με τους 130 ίππους και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ο γνωστός 1.5 diesel των 110 ίππων, ο οποίος προσφέρεται και σε mild (ήπια) υβριδική έκδοση, η οποία χάρη σε ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες επιτυγχάνει περιορισμό της μέσης κατανάλωσης στα 3,5 lt/100 km και των ρύπων στα 92 g/km.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA 1.2 TCe / 1.5 dCi Hybrid Assist

    Κινητήρας: 1.198 / 1.461 cc
    Ισχύς: 130 PS στις 5.000 rpm / 110 PS στις 4.000 rpm
    Ροπή: 20,9 kgm στις 2.000 rpm / 26,5 kgm στις 1.750 rpm
    Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
    Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
    Τελική ταχύτητα: 190 km/h / 183 km/h (εκτίμηση)
    Επιτάχυνση 0-100: 11,4 sec / 12,4 sec (εκτίμηση)
    Μεικτή κατανάλωση (l/100 km): 5,8 / 3,5
    Εκπομπές CO2: 129/92 gr/km
    Βάρος: 1.430 / 1.508 kg
    Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.406/1.866/1.653 mm
    Χώρος αποσκευών: 572 lt
    Τιμή: -

    Renault-Scenic-first-drive-france-2
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Το νέο Renault Scenic Rating: 5 Reviewed By: istioforosnews
    Scroll to Top